Oferta pracy

SellerSwitch sp. z o.o.

Brand Manager

SellerSwitch sp. z o.o.O firmie

SellerSwitch sp. z o.o.

Adres Al. Jana Pawła II 61/10

Warszawa

SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży w Internecie jak i platformach marketplace typu Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański.
 
Dla jednego z naszych klientów, sprzedającego produkty w kategorii Health & Beauty, poszukujemy młodej i dynamicznej osoby na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Kogo szukamy:

  • Minimum 1-2 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub podobnym stanowisku
  • Język angielski na poziomie minimum B1
  • Zdolności analityczne (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji)
  • Doświadczenie w tworzeniu/współtworzeniu strategii rozwoju i komunikacji powierzonych produktów
  • Znajomość pakietu Microsoft Office – excel, word, power point
  • Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, sumienności i terminowości
  • Chęci do nauki zasad sprzedaży na Amazon. Współpracując z nami odbędziesz przyśpieszony kurs obsługi Amazona jako platformy sprzedażowej

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Koordynacja tworzenia i wdrożenie nowych produktów w segmencie Suplementów Diety na rynki europejskie
  • Stworzenie i realizacja strategii komunikacji marki
  • Bieżąca współpraca z agencjami, domami mediowymi oraz innymi podwykonawcami
  • Monitorowanie rynku w podobnych kategoriach na platformach typu e-commerce oraz Internecie
  • Współpraca z działem graficznym i magazynem
  • Kontakt z producentami i dostawcami
  • Zlecanie oraz monitorowanie transportów krajowych i zagranicznych
  • Współpraca z działem księgowym przy rozliczaniu faktur

Oferujemy: 

  • Współpracę przy wprowadzaniu nowych produktów na największe europejskie rynki
  • Zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największą platformę e-commerce na świecie
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodej, ale prężnie rozwijającej się firmie
  • Pracę w młodym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz pakietem dodatków pozapłacowych
  • Kartę sportową oraz opiekę medyczną a także niezbędne narzędzia pracy (laptop)
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Biuro z widokiem na Muranów oraz pyszną kawę ;)

Jeśli czujesz, że SellerSwitch to miejsce dla Ciebie aplikuj wysyłając CV za pomocą przycisku aplikuj. W tytule maila wpisz „Brand Manager”. Oczywiście pamiętaj o klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych w CV bez tego nie będziemy mogli się do Ciebie odezwać.  

SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży w Internecie jak i platformach marketplace typu Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański.
 
Dla jednego z naszych klientów, sprzedającego produkty w kategorii Health & Beauty, poszukujemy młodej i dynamicznej osoby na stanowisko:
Brand Manager

Kogo szukamy:

  • Minimum 1-2 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub podobnym stanowisku
  • Język angielski na poziomie minimum B1
  • Zdolności analityczne (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji)
  • Doświadczenie w tworzeniu/współtworzeniu strategii rozwoju i komunikacji powierzonych produktów
  • Znajomość pakietu Microsoft Office – excel, word, power point
  • Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, sumienności i terminowości
  • Chęci do nauki zasad sprzedaży na Amazon. Współpracując z nami odbędziesz przyśpieszony kurs obsługi Amazona jako platformy sprzedażowej

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Koordynacja tworzenia i wdrożenie nowych produktów w segmencie Suplementów Diety na rynki europejskie
  • Stworzenie i realizacja strategii komunikacji marki
  • Bieżąca współpraca z agencjami, domami mediowymi oraz innymi podwykonawcami
  • Monitorowanie rynku w podobnych kategoriach na platformach typu e-commerce oraz Internecie
  • Współpraca z działem graficznym i magazynem
  • Kontakt z producentami i dostawcami
  • Zlecanie oraz monitorowanie transportów krajowych i zagranicznych
  • Współpraca z działem księgowym przy rozliczaniu faktur

Oferujemy: 

  • Współpracę przy wprowadzaniu nowych produktów na największe europejskie rynki
  • Zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największą platformę e-commerce na świecie
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodej, ale prężnie rozwijającej się firmie
  • Pracę w młodym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz pakietem dodatków pozapłacowych
  • Kartę sportową oraz opiekę medyczną a także niezbędne narzędzia pracy (laptop)
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Biuro z widokiem na Muranów oraz pyszną kawę ;)

Jeśli czujesz, że SellerSwitch to miejsce dla Ciebie aplikuj wysyłając CV za pomocą przycisku aplikuj. W tytule maila wpisz „Brand Manager”. Oczywiście pamiętaj o klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych w CV bez tego nie będziemy mogli się do Ciebie odezwać.  

Ogłoszenie archiwalne