
Brand Manager
SellerSwitch sp. z o.o.O firmie
- Adres Al. Jana Pawła II 61/10, 01-031 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ważna jeszcze 23 dnido: 12 lut 2021
- Pełny etat
- Menedżer
SellerSwitch sp. z o.o.
Adres Al. Jana Pawła II 61/10
Warszawa
![]() SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży w Internecie jak i platformach marketplace typu Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański. Dla jednego z naszych klientów, sprzedającego produkty w kategorii Health & Beauty, poszukujemy młodej i dynamicznej osoby na stanowisko: Brand Manager Miejsce pracy: Warszawa Kogo szukamy:
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Oferujemy:
Jeśli czujesz, że SellerSwitch to miejsce dla Ciebie aplikuj wysyłając CV za pomocą przycisku aplikuj. W tytule maila wpisz „Brand Manager”. Oczywiście pamiętaj o klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych w CV bez tego nie będziemy mogli się do Ciebie odezwać. |
SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży w Internecie jak i platformach marketplace typu Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański.
Dla jednego z naszych klientów, sprzedającego produkty w kategorii Health & Beauty, poszukujemy młodej i dynamicznej osoby na stanowisko:
Brand Manager
Kogo szukamy:
- Minimum 1-2 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub podobnym stanowisku
- Język angielski na poziomie minimum B1
- Zdolności analityczne (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji)
- Doświadczenie w tworzeniu/współtworzeniu strategii rozwoju i komunikacji powierzonych produktów
- Znajomość pakietu Microsoft Office – excel, word, power point
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, sumienności i terminowości
- Chęci do nauki zasad sprzedaży na Amazon. Współpracując z nami odbędziesz przyśpieszony kurs obsługi Amazona jako platformy sprzedażowej
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Koordynacja tworzenia i wdrożenie nowych produktów w segmencie Suplementów Diety na rynki europejskie
- Stworzenie i realizacja strategii komunikacji marki
- Bieżąca współpraca z agencjami, domami mediowymi oraz innymi podwykonawcami
- Monitorowanie rynku w podobnych kategoriach na platformach typu e-commerce oraz Internecie
- Współpraca z działem graficznym i magazynem
- Kontakt z producentami i dostawcami
- Zlecanie oraz monitorowanie transportów krajowych i zagranicznych
- Współpraca z działem księgowym przy rozliczaniu faktur
Oferujemy:
- Współpracę przy wprowadzaniu nowych produktów na największe europejskie rynki
- Zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największą platformę e-commerce na świecie
- Przyjazną atmosferę pracy w młodej, ale prężnie rozwijającej się firmie
- Pracę w młodym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz pakietem dodatków pozapłacowych
- Kartę sportową oraz opiekę medyczną a także niezbędne narzędzia pracy (laptop)
- Możliwość pracy zdalnej
- Biuro z widokiem na Muranów oraz pyszną kawę ;)
Jeśli czujesz, że SellerSwitch to miejsce dla Ciebie aplikuj wysyłając CV za pomocą przycisku aplikuj. W tytule maila wpisz „Brand Manager”. Oczywiście pamiętaj o klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych w CV bez tego nie będziemy mogli się do Ciebie odezwać.
Ogłoszenie archiwalne