Oferta pracy

Brand Manager

Herbapol Lublin S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Od powstania firmy w 1949 roku, misją Herbapol-Lublin S.A. jest czerpanie inspiracji
z natury i dostarczanie konsumentom produktów najwyższej jakości.
Jako lider rynku syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych,
funkcjonalnych i czerwonych nieustannie pracujemy nad rozwojem portfolio,
zgodnie z aktualnymi trendami i oczekiwaniami konsumentów.
Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych pracowników umiejętnie łączymy
tradycję z nowoczesnością, zdobywając zaufanie kolejnych pokoleń konsumentów.

Brand Manager

Numer ref.: Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie rocznych i długookresowych planów marketingowych oraz rekomendacji dla Zarządu
  • maksymalizowanie skuteczności realizacji działań marketingowych oraz dostarczanie rekomendacji dotyczących nowych kierunków strategicznego rozwoju produktów oraz marek
  • dążenie do optymalizacji portfela produktowego w celu zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej, osiągnięcia założonych wyników finansowych i zapewnienia długookresowego wzrostu
  • opracowywanie strategii komunikacji
  • współpraca z Trade Marketingiem oraz Działem Sprzedaży przy przygotowaniu i implementacji programów marketingowych
  • zarządzanie budżetem marketingowym
  • współpraca z agencjami badawczymi oraz reklamowymi w zakresie kampanii marketingowych, kreacji nowych produktów, kreacja materiałów reklamowych i opakowań
  • badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
  • współpraca z działem R&D nad rozwojem nowych produktów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie produktem etc.
  • min. 3 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży FMCG (warunek konieczny)
  • umiejętność obsługi ACNielsen- analiza danych, tworzenie prezentacji oraz rekomendacji działań
  • doświadczenie w tworzeniu nowych produktów we współpracy z działem R&D
  • umiejętność planowania oraz wdrażania strategii marketingowych
  • doświadczenie w przygotowywaniu i skutecznym wprowadzaniu nowych produktów na rynek w oparciu o zidentyfikowane potrzeby konsumenckie
  • doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów
  • wysoka świadomość biznesowa i orientacja na wynik
  • doświadczenie w pracy z agencjami - reklamowe, mediowe, badawcze: rynku oraz konsumenta
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office

Oferujemy:

  • możliwość pracy z polską marką cieszącą się uznaniem klientów i konsumentów
  • ciekawe wyzwania
  • szansę na realizację własnych pomysłów
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • premia do wynagrodzenia
  • pakiet dodatkowych benefitów - opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, samochód służbowy

Ogłoszenie archiwalne