Oferta pracy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm.)
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Brand Manager

A&M Premium Distribution spółka z ograniczona odpowiedzialnością sp.k.

  • ważna jeszcze 20 dni
    do: 06 lis 2021
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

A&M Premium Distribution spółka z ograniczona odpowiedzialnością sp.k.

Sarmacka 10B

Wilanów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • przygotowanie i wdrażanie projektów marketingowych (rocznych i kwartalnych) dla danych marek,

  • opracowywanie i wdrażanie planów promocji we współpracy z zespołem handlowym,

  • planowanie komunikacji social media i kampanii digital, analiza wyników i optymalizacja działań, raportowanie swoich działań,

  • współpraca z zespołem edukacyjnym,

  • budowanie relacji i kontakt z kluczowymi Klientami,

  • przygotowywanie komunikatów rynkowych i edycja tekstów marketingowych,

  • produkcja i dystrybucja materiałów trade marketingowych i PR,

  • realizacja eventów branżowych wspierających działalność firmy A&M Premium Distribution,

  • przygotowywanie i wysyłka Newsletterów oraz mailingów,

  • umiejętność podejmowania decyzji i gotowość do samodzielnego działania,

  • market research - monitorowanie rynku, preferencji klienta oraz działań konkurencji,

  • przygotowanie prezentacji PowerPoint,

  • przygotowywanie zestawień w Excel.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w digital marketing i social media (branża Beauty, będzie dodatkowym atutem),

  • samodzielność w realizacji zadań, planowaniu własnej pracy i kontrolowanie wyników,

  • znajomość narzędzi analitycznych (bussines manager, google analytics, sotrender, itp.),

  • kreatywność, poszukiwanie nowych i niestandardowych rozwiązań,

  • entuzjazm i zapał w działaniu, doskonała organizacji pracy,

  • duże umiejętności interpersonalne, w szczególności pracy zespołowej, komunikatywność,

  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (branża Beauty, będzie dodatkowym atutem),

  • doświadczenie w organizacji branżowych eventów,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2),

  • wykształcenie wyższe,

  • doskonała znajomość pakietu Office,

  • mile widziane doświadczenie z zakresu tworzenia contentu/grafiki.

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie w tym premie za osiągnięte wyniki (preferowane B2B/inne formy zatrudnienia też możliwe),

  • możliwość rozwoju zawodowego i wdrażanie własnych pomysłów,

  • dostęp do globalnych materiałów marek, spotkań z edukatorami i szkolenia wewnętrzne,

  • prace z największymi, globalnymi markami

  • prowadzenie samodzielnych projektów i realizację odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku

  • świetną atmosferę pracy,

  • niezbędne narzędzia: laptop, telefon.

A&M Premium Distribution spółka z ograniczona odpowiedzialnością sp.k.

Firma A&M Premium Distribution jest oficjalnym dystrybutorem profesjonalnych kosmetyków

i akcesoriów fryzjerskich firm takich jak:

KEVIN.MURPHY, OLAPLEX, ORIBE, #MYDENTITY, ELEVEN AUSTRALIA, SHOWPONY, ALTERNA, FRAMAR

W związku z ogromnym zainteresowaniem i bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Brand Manager, która będzie wspierała nasz dalszy marsz ku sukcesom w niekorporacyjnej atmosferze.

Przewiń do profilu firmy