Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Bulldogjob Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięknej 24/26A
00-549 Warszawa(Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Brand Manager

BULLDOGJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Koszykowa 61
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 05 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

BULLDOGJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Koszykowa 61

Warszawa

BULLDOGJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Bulldogjob-  The Space for IT People.

To społeczność budowana przez Programistów, Testerów, Product managerów, Developerów IT, Testerów, Architektów, Juniorów i Seniorów IT. Przez każdego, kto ma wpływ na branżę IT. Dla babci, która programuje też coś się znajdzie ;)  

Miesięcznie odwiedzany przez 160 tys. unikalnych użytkowników.

Jesteśmy portalem internetowym, który łączy wiedzę i rozwój. Dajemy przestrzeń do rozwoju kariery w IT. Śledzimy najnowsze trendy, odsiewamy informacje z branży. Przeszukujemy internety. Publikujemy ciekawe artykuły IT, oferty pracy i pokazujemy pracodawców, ale i pokazujemy jak przejść przez kod. Dzielimy się doświadczeniem i wiedzą developerów IT z całego świata. 

Do naszego Zespołu Marketingowego szukamy magika marketingu, czyli Brand Managera.

Brand Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Co będziesz u nas robić? 

Będziesz:

  • Współtworzyć i realizować strategię marki.
  • Odpowiedzialna(y) za komunikację wizualną i werbalną do klienta (pracodawcy IT), ale też użytkowników portalu (społeczność IT)  www.bulldogjob.pl 
  • Odpowiedzialny(a) za budowanie volumenu wejść “direct” na portal Bulldogjob.
  • Monitorować wskaźnik NPS (Użytkowników portalu jak i klientów)
  • Mieć wpływ na podejmowane decyzje biznesowe.
  • Dbać o spójność komunikacji we wszystkich kanałach.
  • Monitorować, analizować i raportować wskaźniki KPI. 
  • Redagować teksty do zewnętrznych i wewnętrznych czasopism/materiałów marketingowych.
  • Inicjować i koordynować proces  tworzenia materiałów marketingowych.
  • Przygotowywać we współpracy ze sprzedażą prezentacje i materiały sprzedażowe zgodnie z brand bookiem i katalogiem produktów.
  • Tworzyć lub rozwijać inicjatywy ważne społecznie.
  • Odpowiadać za kontakt z mediami (prasa, internet, TV).
  • Współpracować z działami: sprzedaży, contentu, digital marketingu, graficznym oraz bezpośrednio z zarządem.
  • W niedalekiej przyszłości budować brand również na rynkach zagranicznych.

Jeśli poniższy opis pasuje do Ciebie, to znaczy, że musimy pogadać :)

  • Masz doświadczenie w komunikacji marketingowej min.3 lata.
  • Masz osobowść lidera skoncetrowanego na cel.
  • Masz doświadczenie agencyjne lub in-house w obszarze tworzenia/budowania brandów.
  • Znasz narzędzia komunikacji offline i online w komunikacji B2B i B2C oraz wiesz jak mierzyć  efektywność prowadzonych działań.
  • Potrafisz analizować rynek i zauważasz to, co umyka innym.
  • Poszukujesz twórczych i policzalnych rozwiązań, które potrafisz wdrożyć.
  • Potrafisz działać w środowisku zmiany, daje Ci to przestrzeń do nowych rozwiązań.
  • Jesteś kreatywny(a), potrafisz przekonać do swojego pomysłu, zrobić jego analizę i wdrożyć go. 
  • Lubisz tworzyć. Najbardziej od początku do końca i masz z tego satysfakcję.
  • Jesteś samodzielna(y), ale potrafisz też pracować w zespole.
  • Jesteś kreatywna(y) i odważna(y).
  • Masz przynajmniej podstawową znajomość branży IT i lubisz ją.
  • Lubisz pisać po polsku i angielsku.
  • Potrafisz w jasny i skuteczny sposób komunikować się – w prezentacjach, negocjacjach, prowadzeniu spotkań i warsztatów.
  • Jesteś zorientowana(y) na biznes i wiesz co to planowanie budżetu
  • Cenisz otwartą komunikację.
  • Uczysz się na swoich błędach.
  • Masz wykształcenie wyższe (np. marketing, zarządzanie) oraz doświadczenie w zarządzaniu marką, tworzeniu planów marketingowych czy planowaniu i zakupie mediów.
  • Komunikacja wewnętrzna nie jest Ci obca. 

Oferujemy:

  • Pracę pełną pozytywnych wyzwań.
  • Różnorodność i dynamikę w codziennych zadaniach, które sam(a) kreujesz.
  • Zdobywanie wiedzy w nowych dziedzinach, testowanie i wprowadzanie innowacji w komunikacji.
  • Stałą pracę w standardowym wymiarze 8h dziennie - choć u nas czas płynie szybciej :)
  • Możliwość pracy zdalnej, w trybie hybrydowym lub stacjonarnie w przyjemnym biurze w centrum Warszawy.
  • Pracę w środowisku twórczym, z ludźmi, którzy ciepło przyjmą Cię do zespołu. 
  • Realny wpływ na to, w jakich kierunkach rozwija się Bulldogjob oraz przestrzeń, abyś Ty rozwijał się razem z nim.

Brzmi jak zajęcie dla Ciebie? Super! Wyślij swoje CV.

Będzie nam miło, jeśli dodasz coś od siebie (kilka słów o sobie/projektach, które realizowałeś/aś).

Dowiedz się więcej o teamie Bulldogjob 

Jesteśmy zespołem, który stawia na transparentną komunikację i dobre relacje.

Każdy pracujący w Bulldogjob ma prawo do podejmowania decyzji w tematach dotyczących tego, czym się zajmuje. Ma również prawo do popełniania błędów. Podjęcie decyzji oznacza wzięcie odpowiedzialności. Za decyzją musi iść plan działania - i wymierne działanie. Gdy coś Ci nie wyjdzie, dobrze jak weźmiesz odpowiedzialność za to, czyli zadbasz o zniwelowanie skutków i określisz  przyczyny, żeby podobnym błędom zapobiec w przyszłości. 

Dochodzi do podjęcia decyzji, a ktoś zgłasza veto? Wtedy dyskutujemy. Możemy zmienić decyzję, jeśli w toku dyskusji pojawią się przemawiające za tym argumenty. Decyzję podejmują osoby najbardziej kompetentne w danym temacie. Słuchamy i jesteśmy otwarci.

... i wedle zasad w naszym zespole:

Robisz to, co umiesz.

Robisz to, co jest potrzebne.

Za to, co robisz, bierzesz odpowiedzialność.

Możesz zmienić to, co robisz - ale z zachowaniem 3 powyższych punktów.

Nie szukaj „winnego”, ale przyczyny, by coś naprawić.

Nie oczekuj perfekcji, bo jest nieosiągalna. Licz na postęp.

Unikaj współzawodnictwa. Stwarzaj warunki do współpracy.

Nie mów, że ktoś jest niewłaściwy. Mów, jak się z tym czujesz.

Nie zarządzaj. Stwarzaj warunki do samoorganizacji.

Bądź raz nauczycielem, raz uczniem. Nie ma szefa - są liderzy w danych sprawach. Czerp siłę z różnorodności!

i dołącz do nas.

Zespół Bulldogjob


Bulldogjob-  The Space for IT People.

To społeczność budowana przez Programistów, Testerów, Product managerów, Developerów IT, Testerów, Architektów, Juniorów i Seniorów IT. Przez każdego, kto ma wpływ na branżę IT. Dla babci, która programuje też coś się znajdzie ;)  

Miesięcznie odwiedzany przez 160 tys. unikalnych użytkowników.

Jesteśmy portalem internetowym, który łączy wiedzę i rozwój. Dajemy przestrzeń do rozwoju kariery w IT. Śledzimy najnowsze trendy, odsiewamy informacje z branży. Przeszukujemy internety. Publikujemy ciekawe artykuły IT, oferty pracy i pokazujemy pracodawców, ale i pokazujemy jak przejść przez kod. Dzielimy się doświadczeniem i wiedzą developerów IT z całego świata. 

Do naszego Zespołu Marketingowego szukamy magika marketingu, czyli Brand Managera.

Brand Manager

Co będziesz u nas robić? 

Będziesz:

  • Współtworzyć i realizować strategię marki.
  • Odpowiedzialna(y) za komunikację wizualną i werbalną do klienta (pracodawcy IT), ale też użytkowników portalu (społeczność IT)  www.bulldogjob.pl 
  • Odpowiedzialny(a) za budowanie volumenu wejść “direct” na portal Bulldogjob.
  • Monitorować wskaźnik NPS (Użytkowników portalu jak i klientów)
  • Mieć wpływ na podejmowane decyzje biznesowe.
  • Dbać o spójność komunikacji we wszystkich kanałach.
  • Monitorować, analizować i raportować wskaźniki KPI. 
  • Redagować teksty do zewnętrznych i wewnętrznych czasopism/materiałów marketingowych.
  • Inicjować i koordynować proces  tworzenia materiałów marketingowych.
  • Przygotowywać we współpracy ze sprzedażą prezentacje i materiały sprzedażowe zgodnie z brand bookiem i katalogiem produktów.
  • Tworzyć lub rozwijać inicjatywy ważne społecznie.
  • Odpowiadać za kontakt z mediami (prasa, internet, TV).
  • Współpracować z działami: sprzedaży, contentu, digital marketingu, graficznym oraz bezpośrednio z zarządem.
  • W niedalekiej przyszłości budować brand również na rynkach zagranicznych.

Jeśli poniższy opis pasuje do Ciebie, to znaczy, że musimy pogadać :)

  • Masz doświadczenie w komunikacji marketingowej min.3 lata.
  • Masz osobowść lidera skoncetrowanego na cel.
  • Masz doświadczenie agencyjne lub in-house w obszarze tworzenia/budowania brandów.
  • Znasz narzędzia komunikacji offline i online w komunikacji B2B i B2C oraz wiesz jak mierzyć  efektywność prowadzonych działań.
  • Potrafisz analizować rynek i zauważasz to, co umyka innym.
  • Poszukujesz twórczych i policzalnych rozwiązań, które potrafisz wdrożyć.
  • Potrafisz działać w środowisku zmiany, daje Ci to przestrzeń do nowych rozwiązań.
  • Jesteś kreatywny(a), potrafisz przekonać do swojego pomysłu, zrobić jego analizę i wdrożyć go. 
  • Lubisz tworzyć. Najbardziej od początku do końca i masz z tego satysfakcję.
  • Jesteś samodzielna(y), ale potrafisz też pracować w zespole.
  • Jesteś kreatywna(y) i odważna(y).
  • Masz przynajmniej podstawową znajomość branży IT i lubisz ją.
  • Lubisz pisać po polsku i angielsku.
  • Potrafisz w jasny i skuteczny sposób komunikować się – w prezentacjach, negocjacjach, prowadzeniu spotkań i warsztatów.
  • Jesteś zorientowana(y) na biznes i wiesz co to planowanie budżetu
  • Cenisz otwartą komunikację.
  • Uczysz się na swoich błędach.
  • Masz wykształcenie wyższe (np. marketing, zarządzanie) oraz doświadczenie w zarządzaniu marką, tworzeniu planów marketingowych czy planowaniu i zakupie mediów.
  • Komunikacja wewnętrzna nie jest Ci obca. 

Oferujemy:

  • Pracę pełną pozytywnych wyzwań.
  • Różnorodność i dynamikę w codziennych zadaniach, które sam(a) kreujesz.
  • Zdobywanie wiedzy w nowych dziedzinach, testowanie i wprowadzanie innowacji w komunikacji.
  • Stałą pracę w standardowym wymiarze 8h dziennie - choć u nas czas płynie szybciej :)
  • Możliwość pracy zdalnej, w trybie hybrydowym lub stacjonarnie w przyjemnym biurze w centrum Warszawy.
  • Pracę w środowisku twórczym, z ludźmi, którzy ciepło przyjmą Cię do zespołu. 
  • Realny wpływ na to, w jakich kierunkach rozwija się Bulldogjob oraz przestrzeń, abyś Ty rozwijał się razem z nim.

Brzmi jak zajęcie dla Ciebie? Super! Wyślij swoje CV.

Będzie nam miło, jeśli dodasz coś od siebie (kilka słów o sobie/projektach, które realizowałeś/aś).

Dowiedz się więcej o teamie Bulldogjob 

Jesteśmy zespołem, który stawia na transparentną komunikację i dobre relacje.

Każdy pracujący w Bulldogjob ma prawo do podejmowania decyzji w tematach dotyczących tego, czym się zajmuje. Ma również prawo do popełniania błędów. Podjęcie decyzji oznacza wzięcie odpowiedzialności. Za decyzją musi iść plan działania - i wymierne działanie. Gdy coś Ci nie wyjdzie, dobrze jak weźmiesz odpowiedzialność za to, czyli zadbasz o zniwelowanie skutków i określisz  przyczyny, żeby podobnym błędom zapobiec w przyszłości. 

Dochodzi do podjęcia decyzji, a ktoś zgłasza veto? Wtedy dyskutujemy. Możemy zmienić decyzję, jeśli w toku dyskusji pojawią się przemawiające za tym argumenty. Decyzję podejmują osoby najbardziej kompetentne w danym temacie. Słuchamy i jesteśmy otwarci.

... i wedle zasad w naszym zespole:

Robisz to, co umiesz.

Robisz to, co jest potrzebne.

Za to, co robisz, bierzesz odpowiedzialność.

Możesz zmienić to, co robisz - ale z zachowaniem 3 powyższych punktów.

Nie szukaj „winnego”, ale przyczyny, by coś naprawić.

Nie oczekuj perfekcji, bo jest nieosiągalna. Licz na postęp.

Unikaj współzawodnictwa. Stwarzaj warunki do współpracy.

Nie mów, że ktoś jest niewłaściwy. Mów, jak się z tym czujesz.

Nie zarządzaj. Stwarzaj warunki do samoorganizacji.

Bądź raz nauczycielem, raz uczniem. Nie ma szefa - są liderzy w danych sprawach. Czerp siłę z różnorodności!

i dołącz do nas.

Zespół Bulldogjob

Ogłoszenie archiwalne