Brand Manager

Klient Pracuj.plO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    15 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Nasz klient wiodąca firma FMCG w kategorii kosmetyków w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa (okolice)

Dołącz do zespołu marketingu i prowadź produkty, które wywołują emocje!

 

Będziesz odpowiadać m.in. za:

  • współtworzenie i realizację założonej strategii marketingowej,
  • wzmacnianie wizerunku marki poprzez wielokanałowe działania marketingowe, szczególnie digital marketing,
  • zarządzanie mediami społecznościowymi przy współpracy z zewnętrznymi agencjami,
  • komunikację z konsumentem, monitorowanie i analizowanie trendów i danych rynkowych,
  • tworzenie rocznych planów sprzedaży dla marki,
  • tworzenie i wykonanie budżetu marketingowego marki,
  • ścisłą współpracę z zespołem Trade Marketingu i Sprzedażą,
  • monitorowanie i analiza wyników marki oraz konkurencji,
  • optymalizację kampanii, śledzenie trendów marketingowych oraz nowych technologii, rozwój nowych projektów komunikacyjnych i eMarketingowych marki.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego na kierunku: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne,  
  • minimum 4-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmach z branży FMCG,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny,
  • doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu marką i prowadzeniu działań digitalowych,
  • wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynków i trendów,
  • elastyczności, nieszablonowości w myśleniu oraz otwartości na nowe rozwiązania,
  • strategicznego myślenie i wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz adaptacji do zmieniającego się, dynamicznego środowiska,
  • pozytywnego nastawienia, wysokiego poziomu energii oraz chęć do pracy w zespole !

Co oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • pracę ze znaną marką i realny wpływ na jej strategię na runku Polskim oraz wyniki biznesowe,
  • dużo ambitnych wyzwań  i udział w ciekawych projektach,
  • umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz umiejętności,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • pakiet benefitów w tym karta Multisport, opieka medyczna,
  • świetną atmosferę pracy w ambitnym zespole.  
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Grupę Pracuj sp. z o.o., działającą jako agencja doradztwa personalnego (Grupa Pracuj, my), danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.

W związku z tym, że poszukujemy pracowników dla naszych klientów (potencjalnych pracodawców), po dokonaniu selekcji aplikacji i uzyskaniu Twojej odrębnej zgody na dalszym etapie rekrutacji, udostępnimy Twoje dane osobowe do określonego potencjalnego pracodawcy. Po przekazaniu Twoich danych osobowych, potencjalny pracodawca stanie się administratorem Twoich danych osobowych i otrzymasz od niego dodatkowe informacje, w jaki sposób on przetwarza Twoje dane osobowe. Twoja zgoda jest dobrowolna i w każdym czasie możesz ją cofnąć, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod formularzem aplikacyjnym na dalszym etapie aplikowania.

Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252

Nasz klient wiodąca firma FMCG w kategorii kosmetyków w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Brand Manager

Dołącz do zespołu marketingu i prowadź produkty, które wywołują emocje!

 

Będziesz odpowiadać m.in. za:

  • współtworzenie i realizację założonej strategii marketingowej,
  • wzmacnianie wizerunku marki poprzez wielokanałowe działania marketingowe, szczególnie digital marketing,
  • zarządzanie mediami społecznościowymi przy współpracy z zewnętrznymi agencjami,
  • komunikację z konsumentem, monitorowanie i analizowanie trendów i danych rynkowych,
  • tworzenie rocznych planów sprzedaży dla marki,
  • tworzenie i wykonanie budżetu marketingowego marki,
  • ścisłą współpracę z zespołem Trade Marketingu i Sprzedażą,
  • monitorowanie i analiza wyników marki oraz konkurencji,
  • optymalizację kampanii, śledzenie trendów marketingowych oraz nowych technologii, rozwój nowych projektów komunikacyjnych i eMarketingowych marki.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego na kierunku: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne,  
  • minimum 4-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmach z branży FMCG,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny,
  • doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu marką i prowadzeniu działań digitalowych,
  • wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynków i trendów,
  • elastyczności, nieszablonowości w myśleniu oraz otwartości na nowe rozwiązania,
  • strategicznego myślenie i wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz adaptacji do zmieniającego się, dynamicznego środowiska,
  • pozytywnego nastawienia, wysokiego poziomu energii oraz chęć do pracy w zespole !

Co oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • pracę ze znaną marką i realny wpływ na jej strategię na runku Polskim oraz wyniki biznesowe,
  • dużo ambitnych wyzwań  i udział w ciekawych projektach,
  • umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz umiejętności,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • pakiet benefitów w tym karta Multisport, opieka medyczna,
  • świetną atmosferę pracy w ambitnym zespole.  
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne