Oferta pracy

Brand Manager

Homebook.plO firmie

  • ul. Jaworska 13

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Tworzymy Homebook.pl - serwis dla każdego, kto ceni sobie design w świetnym stylu. Znajdziesz tu miliony pomysłów i inspiracji, aranżacje wnętrz w każdym stylu i porady ekspertów. Pod jednym adresem zgromadziliśmy ofertę sklepów i marek wnętrzarskich.

Jesteśmy częścią Wirtualnej Polski Holding, a na co dzień, w ramach jednego teamu współtworzymy 3 serwisy: Homebook.pl, Extradom.pl i Totalmoney.pl – największe serwisy e-commerce w Polsce.
Współpracujemy z największymi markami z kategorii wyposażenia wnętrz.
Brand Manager

Kogo szukamy?
 

Do zespołu Marketingu szukamy fajnego człowieka i zdolnego, doświadczonego Brand Managera, który wesprze znane marki e-commerce.

 

Jako Brand Manager będziesz:

  • opiekować się znaną marką e-commerce z branży home i wnętrza, ale czasem swoją wiedzą wesprzesz również pudełkowe projekty domów czy finanse,
  • współpracować ze świetnym teamem,
  • zajmować się naprawdę ciekawymi projektami!

Idealnie wpasujesz się w tę rolę, jeśli:

 

  • jesteś osobą kreatywną, pomysłową, szukasz rozwiązań i potrafisz je wdrażać,
  • masz doświadczenie w tworzeniu/współtworzeniu i realizowaniu strategii rozwoju i komunikacji marki,
  • potrafisz planować, koordynować i dowozić projekty interdyscyplinarne, angażujące sprzedaż, marketing, produkt czy PR,
  • robisz dobre prezentacje,
  • masz zdolności analityczne, znasz trendy rynkowe i masz na ich temat własne zdanie,
  • potrafisz współpracować z ludźmi na różnych stanowiskach w organizacji,
  • razem z grafikiem potrafisz przygotować interesujące dla odbiorcy materiały marketingowe i promocyjne,
  • masz doświadczenie w pracy z marką i w marketingu,
  • język polski nie ma przed Tobą tajemnic, lubisz przecinki, potrafisz i lubisz pisać,
  • jesteś osobą samodzielną, ale nie przeraża Cię praca w grupie,
  • angażujesz się w prowadzone projekty,
  • potrafisz zaplanować i zorganizować sobie pracę.

Czego się możesz po nas spodziewać?

 

  • Realnego wpływu na rozwój biznesu i współpracę z zespołem profesjonalistów, 
  • lubimy dzielić się wiedzą. A szkolenia, konferencje? Nie ma problemu!
  • dbamy o naszych pracowników oferując dostęp do bezpłatnej prywatnej opieki medycznej oraz grupowego ubezpieczenia na życie, 
  • udostępniamy firmową biblioteczkę, kindle a nawet hulajnogi elektryczne, 
  • mieścimy się blisko centrum, w nowoczesnym biurowcu przy Jaworskiej 13 we Wrocławiu (choć chwilowo pracujemy zdalnie) 😊 . 

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Totalmoney.pl Sp. z o.o., Extradom Sp. z o.o. oraz Domodi Sp. z o.o. z siedzibą w Wrocławiu (dalej: ul. Jaworska 13,  53–612 Wrocław.

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych z którym możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. listownie na adres wskazany powyżej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]

Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz i wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Jeżeli wyrazisz na to zgodę, będziemy przetwarzać w przyszłych rekrutacjach.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

  • przepis prawa (art. 221 1 kodeksu pracy) lub przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy;
  • Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli przekazujesz nam dane niż wskazane w przepisach prawa oraz na przetwarzanie w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
  • nasz uzasadniony interes – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej potrzebnych do oceny, czy jesteś odpowiednią osobą na stanowisko, na które rekrutujemy.

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz, o czym zostaniesz przez nas poinformowany. Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, będziemy przechowywać Twoje dane przez okres roku od przesłania przez Ciebie aplikacji na dane stanowisko, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę.

Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe dostawcom usług IT, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Dodatkowo, jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji może przekazać Twoje dane osobowe spółkom z grupy kapitałowej Wirtualna Polska, w skład której wchodzą Wirtualna Polska Holding S.A. z siedzibą w Warszawie oraz podmioty zależne. Szczegółowa informacja na stronie http://inwestor.wp.pl/o-holdingu/spolki-grupy/).

Przysługują Ci: prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Tobą lub na podstawie Twojej zgody.

W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody – masz prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub nasz adres e-mail.

Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych.

Ogłoszenie archiwalne