Brand Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 2019-05-15
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 2019-06-14)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PROGRESSIVE Agata Szurlej

    Jesteśmy Polską firmą, właścicielem marki Czas na Herbatę i istniejemy na rynku od 1997 r. Od początku  swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się najwyższej jakości herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie czy kompozycje owocowe, a także kawy z wszystkich zakątków świata oraz zioła.
     Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej  Polsce oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net.

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Brand Manager

    Miejsce pracy: Wrocław

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • budowanie świadomości i rozpoznawalności marki,
    • efektywnie zarządzanie portfolio produktów podległej marki,
    • współudział w opracowywaniu oraz wdrażaniu planów marketingowych zorientowanych na rozwój podległych produktów,
    • kreowanie, analiza oraz realizacja procesów wdrażania nowych produktów,
    • koordynowanie prac związanych ze zmianami w portfelu produktów,
    • realizacja aktywności marketingowych zgodnie z zaplanowanym planem marketingowym,
    • odpowiedzialność za proces uzgadniania, planowania i komunikowania kampanii reklamowych i promocji marki z obszarem sprzedaży, zakupów i logistyki,
    • bieżąca analiza i monitorowanie rynku, w tym trendów, działań konkurencji, potrzeb klienta wraz z rekomendacją działań,
    • analiza efektywności realizowanych działań i raportowanie wyników oraz rekomendowanie wniosków,
    • tworzenie materiałów do komunikacji marketingowej oraz wytycznych do projektowania opakowań produktów,
    • współpraca z dostawcami usług marketingowych.

    OCZEKUJEMY:

    • kreatywności, inicjatywy oraz nieszablonowego podejście do realizowanych projektów,
    • nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
    • dobrej organizacji pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
    • wysokich kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych,
    • zorientowania na rozwój podległych produktów,
    • znajomości narzędzi marketingowych oraz branży FMCG,
    • doświadczenia we wprowadzaniu na rynek nowych produktów,
    • umiejętności w zakresie analizy i syntezy danych,
    • minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
    • obsługi programów graficznych (Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, Corel),
    • zaawansowanej znajomości pakietu MS Office (MS Excel, Power Point),
    • znajomość branży zielarskiej będzie dodatkowym atutem.

    OFERUJEMY:

    • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji lidera w swojej branży,
    • możliwość rozwoju zawodowego, samorealizacji i wyzwań zawodowych,
    • pracę nad projektami w sposób całościowy i systemowy - od etapu strategii po wdrożenie,
    • samodzielność w działaniu,
    • stabilne zatrudnienie z możliwość wyboru formy współpracy: B2B, UoP,
    • elastyczne i indywidualne podejście do pracownika,
    • przyjazną atmosferę, dobre warunki pracy oraz pakiet świadczeń pozapłacowych.


    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o przesłanie oferty CV na za pomocą przycisku aplikowania oraz wyrażeniem poniższej zgody:

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
     Więcej informacji na temat ochrony Państwa danych osobowych znajdą Państwo pod adresem:
    https://herbata.net/polityka-prywatnosci/