Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Brand Manger

HOOFO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
O nas
Od ponad 20 lat zajmujemy się realizacją przestrzeni biurowych i komercyjnych. W 2020 roku – po znaczącym poszerzeniu portfolio produktowego, wprowadzeniu nowych usług i wzmocnieniu kompetencji zespołu – stworzyliśmy nową markę. Jako HOOF jesteśmy oficjalnym partnerem światowej klasy producentów, takich jak Vitra, Prostoria, Pedrali, +Halle, Mikomax Smart Office.
Korzystając z wieloletniego doświadczenia i zbudowanego na licznych realizacjach know-how pracujemy w obszarze kompleksowego wyposażania wnętrz wielkopowierzchniowych. Dostarczamy rozwiązania dla biur, instytucji publicznych, przestrzeni komercyjnych, audytoriów, hoteli, restauracji, stref wspólnych i food courtów w galeriach handlowych. Naszymi klientami są architekci i biura projektowe, deweloperzy, komercjalizatorzy, firmy prywatne, start up-y, korporacje, firmy produkcyjne oraz branża HoReCa.
 
Poznaj nas bliżej na hoof.pl

Brand Manger

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne budowanie dalszej pozycji marki HOOF.

Zakres obowiązków

  • budowanie i realizacja strategii marketingowej firmy;
  • analizowanie rynku, aktualnych trendów i działań konkurencji;
  • współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji online, analiza wyników pozycjonowania;
  • prowadzenie i nadzór nad stroną internetową;
  • prowadzenie kanałów firmowych w Social Media (LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram);
  • planowanie i realizacja akcji marketingowych;
  • organizacja konferencji, eventów branżowych, imprez firmowych;
  • pisanie artykułów do zewnętrznych i wewnętrznych czasopism/materiałów marketingowych;
  • inicjowanie i koordynacja procesu tworzenia materiałów marketingowych;
  • przygotowywanie we współpracy z product managerami prezentacji dla handlowców, raportów z prowadzonych działań;
  • współpraca z innymi oddziałami firmy: Wrocław, Kraków;
  • stałe poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych z nich;
  • kontakt z mediami (prasa, internet).

Oczekiwania

  • wykształcenie wyższe;
  • min 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny;
  • praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego i komunikacji w mediach społecznościowych;
  • doświadczenie w realizacji eventów;
  • doświadczenie we współpracy z kooperantami w tym grafikami, drukarniami etc.;
  • umiejętność pisania tekstów i tworzenia komunikatów;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność, otwartość, pomysłowość;
  • zaangażowanie, samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy;
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • pracę w ambitnym zespole odnoszącym sukcesy na rynku;
  • udział w ciekawych, kreatywnych projektach i swobodę działania;
  • umowę na etat;
  • dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole i elastyczne warunki pracy.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mikomax Poznań sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."

Gwarantujemy zachowanie pełnej dyskrecji

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy