Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Brand Manger
HOOFO firmie
Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
O nas
Od ponad 20 lat zajmujemy się realizacją przestrzeni biurowych i komercyjnych. W 2020 roku – po znaczącym poszerzeniu portfolio produktowego, wprowadzeniu nowych usług i wzmocnieniu kompetencji zespołu – stworzyliśmy nową markę. Jako HOOF jesteśmy oficjalnym partnerem światowej klasy producentów, takich jak Vitra, Prostoria, Pedrali, +Halle, Mikomax Smart Office.
Korzystając z wieloletniego doświadczenia i zbudowanego na licznych realizacjach know-how pracujemy w obszarze kompleksowego wyposażania wnętrz wielkopowierzchniowych. Dostarczamy rozwiązania dla biur, instytucji publicznych, przestrzeni komercyjnych, audytoriów, hoteli, restauracji, stref wspólnych i food courtów w galeriach handlowych. Naszymi klientami są architekci i biura projektowe, deweloperzy, komercjalizatorzy, firmy prywatne, start up-y, korporacje, firmy produkcyjne oraz branża HoReCa.
Poznaj nas bliżej na hoof.pl
Brand Manger
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne budowanie dalszej pozycji marki HOOF.
Zakres obowiązków
- budowanie i realizacja strategii marketingowej firmy;
- analizowanie rynku, aktualnych trendów i działań konkurencji;
- współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji online, analiza wyników pozycjonowania;
- prowadzenie i nadzór nad stroną internetową;
- prowadzenie kanałów firmowych w Social Media (LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram);
- planowanie i realizacja akcji marketingowych;
- organizacja konferencji, eventów branżowych, imprez firmowych;
- pisanie artykułów do zewnętrznych i wewnętrznych czasopism/materiałów marketingowych;
- inicjowanie i koordynacja procesu tworzenia materiałów marketingowych;
- przygotowywanie we współpracy z product managerami prezentacji dla handlowców, raportów z prowadzonych działań;
- współpraca z innymi oddziałami firmy: Wrocław, Kraków;
- stałe poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych z nich;
- kontakt z mediami (prasa, internet).
Oczekiwania
- wykształcenie wyższe;
- min 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny;
- praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego i komunikacji w mediach społecznościowych;
- doświadczenie w realizacji eventów;
- doświadczenie we współpracy z kooperantami w tym grafikami, drukarniami etc.;
- umiejętność pisania tekstów i tworzenia komunikatów;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, otwartość, pomysłowość;
- zaangażowanie, samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy;
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- pracę w ambitnym zespole odnoszącym sukcesy na rynku;
- udział w ciekawych, kreatywnych projektach i swobodę działania;
- umowę na etat;
- dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole i elastyczne warunki pracy.
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mikomax Poznań sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."
Gwarantujemy zachowanie pełnej dyskrecji
Ogłoszenie archiwalne