Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
As a Business Analyst, you will play an essential role in supporting your Manager in the delivery of
the team objectives. You will be expected to build and maintain a strong relationship with internal
customers and Business Partners.
You will perform a set of the FP&A/controlling tasks including:
• Performing month-end close activities and communicating financial results in a timely manner
• Preparing needed accruals, GL review, reconciliations, internal charges
• Preparation and review of month end closing reports and providing critical analysis of
variations
• Working closely with business stakeholders providing analytical support
• Performing detailed P&L reviews
• Providing insight of financial performance through accurate, timely and relevant reporting
• Taking active part in forecasting and budgeting cycles
• Supporting the preparation of financial planning, presentations and financial analysis used for
Senior Leadership reviews
And with a bit more details:
• Expenses control: Operations / Purchasing / Sales & Marketing / G&A / etc…
• Sales analysis: Segments / Customers / Products
• Pricing & Costing
• Profitability analysis
• Wage control
• Operational KPI’s : Production Efficiency / Write-offs / Energy etc..
. Required Experience
• Bachelor's degree in economics / finance - compulsory, master's degree – advantage
• 3-5 years of experience in a similar position in an industrial company – required
• Practical experience with enterprise information systems (ERP)
• Practical experience with data research tools (BI systems)
• Practical experience in the core occupations of the business economist (budget control,
costing, economic analysis)
• Proven skills and practical work on EXCEL at very advanced levels, skills in preparing PPT
presentations
• Experience working with middle managers and senior executives
• Fluent English – Written & Spoken
. Attributes and skills required
• Understanding of business processes in the organization, broad systemic vision along with the ability
to go down to details
• Methodological thinking and analytical ability in order to bring value by bringing insights and
recommendations for courses of action
• Ability to identify future challenges and warn in advance of the risks, while bringing solutions
• Thoroughness, order in the execution of tasks
• High work ethic, commitment, responsibility
• Ability to withstand work in varying stress conditions, ability to cope with multiple tasks, selfdiscipline
• High-level human relations and service consciousness
As a Business Analyst, you will play an essential role in supporting your Manager in the delivery of the team objectives. You will be expected to build and maintain a strong relationship with internal customers and Business Partners.
Laboratoria Natury to firma założona w 2001r., zajmująca się produkcją kontraktową suplementów diety i napojów funkcjonalnych. Oferujemy innowacyjne, gotowe produkty sprzedawane pod marką własną, a także zapewniamy kompleksowe usługi na każdym etapie tworzenia produktu z Klientem: od know-how, poprzez przygotowanie formulacji, przeprowadzenie prób technologicznych, na produkcie gotowym kończąc. Najwyższa jakość produktów to podstawowa wartość, którą się kierujemy. Dlatego proces produkcyjny odbywa się zgodnie ze standardami GMP. Przedsiębiorstwo posiada ponadto w pełni wdrożony system HACCP, ISO 9001 oraz ISO 22000. Nasza misją jest tworzenie wysokiej jakości produktów, które w zgodzie z naturą wspomagają zdrowie i dobre samopoczucie naszych Klientów.
Naszym priorytetem i codzienną motywacją jest zostanie wiodącym na rynku producentem kontraktowym wysokiej jakości innowacyjnych suplementów diety, wyrobów medycznych i napojów funkcjonalnych. Zobacz czym się zajmujemy -> http://www.privatemanufacturing.eu
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyFinancial Controller, Lublin