Oferta pracy

Business Analyst (Retail Performance)

Allegro O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz monitorować wyniki Allegro oraz poziom realizacji kluczowych KPI, schodząc na poziom produktu

  • Na podstawie analiz zidentyfikujesz możliwości, które podniosą wyniki biznesowe w kategoriach Elektronika, Dom i Ogród oraz Sport.

  • Zajmiesz się poszukiwaniem możliwości rozwoju w kontekście usprawnień procesów oraz narzędzi

  • Zidentyfikujesz powody odchyleń w rachunku zysku i strat oraz zarekomendujesz działania naprawcze

  • Wesprzesz proces planowania biznesu oraz strategię pricingu i promocji

  • Będziesz odpowiedzialny za koordynowanie akcji marketingowych

Nasze wymagania

  • Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego w branży e-commerce/Retail lub konsultingowej

  • Rozumienie specyfiki i modelu biznesowego branży retail/e-commerce

  • Doświadczenie na stanowiskach takich jak: Category Manager/ Key Account Manager/ Kupiec będzie dodatkowym atutem

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i umiejętność pracy na danych

  • Swobodna komunikacja w języku polskim oraz angielskim

  • Otwartość i komunikatywność, łatwość podejmowaniadziałania i wychodzenie z inicjatywą

  • Biegła znajomość pakiet Microsoft Office, w szczególności zaawansowane funkcje Excela

  • Doświadczenie w prognozowaniu sprzedaży

  • Doświadczenie w pracy z ofertami detalicznymi (pricing, promo, zarządzanie produktem)

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość SQL, VBA, R lub Python

To oferujemy

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas

  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Dołączysz do zespołu managerów oraz analityków, którzy mają wiedzę z różnych dziedzin, takich jak: E-Commerce, konsulting, handel detaliczny

  • Twoje działania będą przekładać się na realny wpływ na wzrost dochodu i marży dla poszczególnych kategorii Allegro

  • Możliwość wpływu na usprawnianie zaawansowanych narzędzi analitycznych, służących do analizy wyników biznesowych

  • Będziesz mógł podejmować decyzje i wyznaczać kierunki, które będą miały realne przełożenie na biznes