Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Business Controller Central Europe

Ramirent S.A.O firmie

  • Gdańska 16B, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Ramirent S.A.

Gdańska 16B

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne wspieranie Dyrektora Finansowego Central Europe w zakresie nadzoru controllingu finansowego i biznesowego w Polsce, Czechach i Słowacji

  • Nadzór i rozwój narzędzi Business Inteligence, w tym głównie Power BI

  • Automatyzacja narzędzi biznesowych w Controllingu oraz dla innych Działów

  • Wsparcie przy automatyzacji procesów biznesowych oraz współpraca z Działem IT

  • Doradztwo biznesowe oraz wsparcie Zarządu w procesie podejmowania decyzji

  • Raportowanie miesięczne wyników oddziałów oraz MPK

  • Sporządzanie raportów grupowych oraz przygotowywanie prezentacji miesięcznych

  • Przygotowywanie budżetów MPK wraz z analizą odchyleń, aktywne uczestnictwo w całym procesie budżetowania

  • Sporządzanie raportów okresowych: dziennych, tygodniowych, miesięcznych

  • Sporządzanie symulacji oraz analiz wielowariantowych służących ocenie przyszłych projektów i przedsięwzięć

  • Uczestnictwo w spotkaniach zespołów projektowych z zakresu wsparcia biznesowego i controllingu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w Dziale Controllingu min. 3 lata

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)

  • Doskonała znajomość MS Office (tworzenie własnych aplikacji i narzędzi w Excel, prezentacji itp.)

  • Znajomość SQL, VBA, DAX

  • Doskonała znajomość Power BI, development oraz administrowanie

  • Umiejętność przygotowywania i rozwiązywania Business Case’ów

  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych

  • Silna determinacja i zaangażowanie w dążeniu do celów

  • Pewność siebie i umiejętność egzekwowania wyników pracy od innych

  • Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu

To oferujemy

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku

  • Fun z wykonywanej pracy i niepowtarzalną atmosferę pracy

  • Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)

  • Pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju osobistego oraz awansu

  • Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy: ergonomiczne biurko z regulowaną wysokością blatu, smartfon, laptop z dodatkowym monitorem

  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach

  • Bogaty pakiet benefitów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • stabilne zatrudnienie

  • wspieranie pasji naszych pracowników

  • elastyczny czas pracy

  • budżet szkoleniowy

  • międzynarodowe środowisko pracy

  • okazjonalne nagrody

  • zniżka pracownicza na wynajem sprzętu

  • dopłaty do wczasów i kolonii dla dzieci

  • niepowtarzalna kultura organizacyjna „Business & Fun”

Ramirent S.A.

Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!

Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.

Przewiń do profilu firmy