Business Controller with French

Goldman RecruitmentO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    15 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana
w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz
Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług,
który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl
Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej grupy kapitałowej, lidera w swojej branży, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kontrolera Biznesowego odpowiedzialnego za rynek francuski.
Business Controller with French
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191043/5903

 

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za wspparcie działów: handlowego, wsparcia sprzedaży oraz logistyku spółki we Francji,
  • utrzymywanie relacji z lokalną kadrą zarządzającą, nadzór właścicielski,
  • aktywny udział w przygotowaniu budżetu
  • odpowiedzialność za kontroling  celów biznesowych, marż oraz kosztów produkcyjnych,
  • ścisła współpraca z działem księgowości,
  • aktywny udział we drożeniu systemu ERP we spółce francuskiej.

Wymagania:

  • minimum 3 lata profesjonalnego doświadczenia w obszarze kontrolingu lub analizy biznesowej,
  • bardzo dobra znajomość zasad kontrolingu biznesowego,
  • doświadczenie zwiazane z udziałem w projektach związanych z wdrażaniem systemów klasy ERP,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • dobra znajomość języka francuskiego (min. B2) jako warunek konieczny,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i analitycznego myślenia.

Oferta obejmuje:

  • pracę w dużej i stabilnej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów,
  • możliwość doskonalenia oraz wykorzystywania języka angielskiego i francuskiego w codziennej pracy.
.
Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej grupy kapitałowej, lidera w swojej branży, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kontrolera Biznesowego odpowiedzialnego za rynek francuski.
Business Controller with FrenchNumer ref.: 191043/5903

 

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za wspparcie działów: handlowego, wsparcia sprzedaży oraz logistyku spółki we Francji,
  • utrzymywanie relacji z lokalną kadrą zarządzającą, nadzór właścicielski,
  • aktywny udział w przygotowaniu budżetu
  • odpowiedzialność za kontroling  celów biznesowych, marż oraz kosztów produkcyjnych,
  • ścisła współpraca z działem księgowości,
  • aktywny udział we drożeniu systemu ERP we spółce francuskiej.

Wymagania:

  • minimum 3 lata profesjonalnego doświadczenia w obszarze kontrolingu lub analizy biznesowej,
  • bardzo dobra znajomość zasad kontrolingu biznesowego,
  • doświadczenie zwiazane z udziałem w projektach związanych z wdrażaniem systemów klasy ERP,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • dobra znajomość języka francuskiego (min. B2) jako warunek konieczny,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i analitycznego myślenia.

Oferta obejmuje:

  • pracę w dużej i stabilnej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów,
  • możliwość doskonalenia oraz wykorzystywania języka angielskiego i francuskiego w codziennej pracy.
.

Ogłoszenie archiwalne