Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Business Developer E-Commerce

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Radzymińska 230

Targówek

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za kanały sprzedaży e-commerce zgodnie z polityką handlową Grupy;

  • Realizowanie planu działań sprzedażowych i marketingowych;

  • Budowanie relacji z klientami i wizerunku Spółki;

  • Analiza trendów w e-commerce, rynku i konkurencji;

  • Obsługa klientów (udzielanie informacji o produktach, usługach, spersonalizowanych ofertach, jak również przetwarzanie zamówień, obsługa posprzedażowa);

  • Zapewnienie kontynuacji zamówień i ich wysyłki we współpracy z działem logistyki;

  • Aktualizowanie katalogu produktów;

  • Obsługa i rozwijanie kont marketplace (Allegro, Amazon, eBay)

  • Prowadzenie strony internetowej , projektowanie działań w mediach społecznościowych, kampanii marketingowych (Google Shopping, Allegro Ads, Facebook Ads);

  • Analizowanie wizyt w witrynach i skuteczności kampanii reklamowych za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics;

  • Nadzorowanie budżetu, monitorowanie cen oraz raportowanie;

  • Stosowanie polityki cenowej i optymalizacja marży handlowej;

  • Zarządzanie relacjami z partnerami handlowymi (agencje, rynki, przewoźnicy itp.);

  • Monitorowanie i analizowanie wskaźników wydajności w punktach sprzedaży za pomocą narzędzi kontrolnych.

Nasze wymagania

  • Pierwsze doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku;

  • Biegła znajomość języka angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny;

  • Umiejętność analizowania wymagań i potrzeb klienta oraz budowania długotrwałych relacji biznesowych;

  • Umiejętność analityczne wykorzystywane do śledzenia sprzedaży internetowej;

  • Znajomość koncepcji, narzędzi i metod publikowania w Social Media (CMS, sieci społecznościowe, e-mailing, itp.)

  • Zamiłowanie do pracy wymagającej pomysłowości, niezależność oraz kreatywność;

  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz efektywna organizacja pracy własnej.

Mile widziane

  • Doświadczenie zawodowe w start up’ach oraz aktywnościach związanych z rozwojem biznesu.

To oferujemy

  • Rozwój w międzynarodowym środowisku;

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Swobodę w działaniu i rozwijaniu umiejętności;

  • Brak bieżącego rozliczania z wykonywanych zadań oraz hamowania pomysłów;

  • Management poziomy i funkcjonowanie w trybie projektów.

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.

Dla naszego klienta - Firmy FERNAND Polska, która jest filią francuskiej Grupy sektora przemysłowego THIRARD, specjalizującego się w produkcji i dystrybucji elementów mechanicznych zabezpieczeń mienia dla zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa, obecnego na arenie międzynarodowej od ponad 100 lat, zatrudniającej ponad 450 osób na całym świecie i realizującej obroty na poziomie ponad 50 M€, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przewiń do profilu firmy