Oferta pracy

Business Development Director - system teleopieki dla szpitali

SiDLY Sp. z o. o.O firmie

  • Kasprowicza 47
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

SiDLY Sp. z o. o.

Kasprowicza 47

Warszawa

SiDLY sp. z o.o. jest polskim twórcą pionierskiego rozwiązania telemedycznego. Zespół ambitnych osób stworzył pierwszą w Europie opaskę telemedyczną umożliwiającą zdalną opiekę medyczną, uhonorowaną nagrodą Grand Prix Medical oraz Najbardziej Innowacyjnego Produktu Telemedycznego. SiDLY, jako producent telemedycznego systemu SiDLY Care jest prekursorem innowacji w dziedzinie zdalnej opieki opartej o urządzenia wearable. Osiągnięcia SiDLY zostały docenione przez amerykański Forbes, przyznając założycielce tytuł "30 under 30" innowatorów w Europie. 

System umożliwia m.in. wykonywanie regularnych, zdalnych pomiarów i tym samym oszczędza czas personelu medycznego, zwiększa liczbę danych pomiarowych, umożliwia ciągłe, zdalny kontakt z pacjentem, oraz ogranicza liczbę kontaktów bezpośrednich a tym samym ogranicza liczbę wykorzystanego sprzętu ochrony osobistej. Opaska telemedyczna, którą nosi pacjent zapewnia poczucie bezpieczeństwa i bieżący monitoring. 


SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych. 

OBECNIE DO SWOJEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO:

Business Development Director - system teleopieki dla szpitali

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO...

  • odpowiedzialność za budowę i realizację strategii rozwoju systemu na rynku szpitalnym
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • budowanie portfela nowych klientów SiDLY w obszarze zdrowia na terenie całego kraju ze szczególnym uwzględnieniem szpitali
  • umawianie spotkań i prezentowanie systemu SiDLY
  • budowanie usług dla klientów z rynku medycznego
  • dbanie o harmonijny rozwój klientów i utrzymywanie z nimi długoterminowych relacji

KOGO POSZUKUJEMY...

  • osób posiadających co najmniej 5 lat doświadczenia w sprzedaży usług dla jednostek szpitalnych
  • optymistów, którzy działają proaktywnie i są zorientowani na generowanie rozwiązań
  • osób potrafiących zarządzać swoim czasem
  • osób myślących strategicznie i o dużym stopniu samodzielności
  • doświadczonych ekspertów z zakresu wdrażania usług / systemów do szpitali.

CO MAMY DLA CIEBIE...

  • atrakcyjne wynagrodzenie: PODSTAWA + premia za wyniki + premia uznaniowa
  • przejrzystą ścieżkę ROZWOJU ZAWODOWEGO
  • biuro w Warszawie przy METRZE
  • dostęp do SAMOCHODU FIRMOWEGO
  • Służbowy TELEFON + LAPTOP
  • pakiet TELEOPIEKI
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole
  • możliwość dużego ROZWOJU ZAWODOWEGO
  • jasny proces WDROŻENIA 

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy