prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Business Development Director
ICAN Institute
- Aleja Niepodległości 18, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- kontrakt B2B
- pełny etat
- dyrektor, menedżer
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
ICAN Institute
Aleja Niepodległości 18
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Twoja praca będzie polegała na realizacji celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie;
Projektowaniu i współtworzeniu z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych;
Na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu partnerstw strategicznych w obszarze B2B;
Na czynnym udziale w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności;
Na wsparciu rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute;
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM);
Będziesz pracował/a na samodzielnym stanowisku i odpowiadał/a za realizację indywidualnych celów sprzedażowych.
Nasze wymagania
W swojej dotychczasowej karierze zajmowałeś się pozyskiwaniem i utrzymywaniem kluczowych klientów w środowisku B2B (jeśli możesz, pochwal się w CV, z jakimi firmami udało Ci się zbudować takie relacje);
Masz doświadczenie w sprzedaży rozwiązań, których odbiorcami są przedstawiciele najwyższej kadry zarządzającej – zarządy firm, dyrektorzy HR, sprzedaży, marketingu oraz innych jednostek;
Sprawnie poruszasz się w tematach kluczowych dla funkcjonowania współczesnych organizacji takich, jak: definiowane celów, identyfikacja kluczowych KPI dla organizacji i osób zarządzających, zrozumienie strategii firmy, przywódczych wyzwań menadżerów;
Cechuje Cię kreatywność i otwartość na zmiany;
Masz umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji z interesariuszami wewnątrz organizacji;
Należysz do grupy najlepszych sprzedawców (pochwal się wynikami i nagrodami za rezultaty sprzedaży!) ale ciągle masz głód sukcesu i chęć dalszego rozwoju;
Sprzedaż konsultacyjna oparta na doradztwie jest Twoją pasją i pragniesz dalej rozwijać się w tym obszarze;
Lubisz nowe wyzwania, nie zrażasz się niepowodzeniami, nie wahasz się zadawać pytań i potrafisz słuchać innych;
Chcesz dalej się uczyć z najlepszych źródeł.
To oferujemy
Pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja;
Nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor;
Możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute;
Wolne długie weekendy! W ICAN wierzymy, że wypoczynek to jedna z podstaw efektywnej pracy dlatego w długie weekendy wszyscy odpoczywamy. To dodatkowe 5 dni wolnych w ciągu roku;
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport;
Sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
zniżki na firmowe produkty i usługi
firmowa biblioteka
dodatkowy urlop
udział w szkoleniach
ICAN Institute
ICAN Institute prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, dostarczając praktyczną i aktualną wiedzę biznesową ułatwiającą menedżerom i przedsiębiorcom osiąganie sukcesów. Jesteśmy wydawcą „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review – najbardziej uznawanego na świecie wydawnictwa łączącego biznes i technologię. Naszymi subskrybentami są głównie menedżerowie najwyższego szczebla. Jesteśmy jedynym w Polsce piszącym o zarządzaniu z perspektywy zarządu. Współpracujemy z najlepszymi na świecie ekspertami z wiodących centrów i ośrodków np. MIT, Kellogs School of Business, Insead czy St. Gallen University. Tworzymy ciekawy, najwyższej próby content w różnych formach takich jak wydawnictwa, serwisy on-line, eventy, szkolenia i e-learning.
Aby ułatwić liderom realizację celów zawodowych, stworzyliśmy ICAN Business Insight – serwis łączący wszystkie obszary naszych aktywności: wydawnicze, konsultingowe, szkoleniowe, badawcze oraz eventowe.
Od ponad 20 lat konsekwentnie realizujemy misję wspierania polskich przedsiębiorców i menedżerów, dostarczając im sprawdzoną wiedzę w zakresie m.in. strategii, przywództwa, zarządzania i sprzedaży.