Oferta pracy

Business Development Manager - branża opakowań kartonowych

Klient Pracuj.pl

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca mobilna

Rekrutujemy dla

Naszego Klienta z branży opakowań kartonowych na stanowisko Business Development Manager.

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, nowych rynków i kanałów sprzedaży,

  • Realizacja powierzonych celów sprzedaży oraz poziomu nowych zamówień,

  • Aktywny udział w negocjacjach warunków handlowych z Klientami,

  • Odpowiedzialność za budżet i wyniki powierzonego obszaru,

  • Skuteczna realizacja polityki sprzedażowej i wyznaczonych celów,

  • Wsparcie merytoryczne dla Klientów i ich pracowników poprzez szkolenia i doradztwo techniczne,

  • Analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań,

  • Pozyskiwanie zapytań ofertowych,

  • Tworzenie raportów, analiza trendów, monitorowanie rynku oraz działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,

  • Bieżący monitoring płatności od klientów,

  • Reprezentowanie firmy poprzez udział w seminariach i targach branżowych.

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w sprzedaży na rynkach zagranicznych w branży opakowań kartonowych,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację w mowie i piśmie, ze szczególnym uwzględnieniem terminologii języka biznesu (znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem),

  • Gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,

  • Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych w języku angielskim dla potrzeb szerszego grona słuchaczy,

  • Zdolność do pracy pod presją czasu,

  • Dyspozycyjność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy,

  • Rzetelność i terminowość w realizacji zadań,

  • Znajomość pakietu MS Office,

  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,

  • Pracę w trybie wyjazdowo-zdalnym,

  • Po rocznej umowie, szansa na umowę na czas nieokreślony,

  • Niezbędne narzędzia pracy ( komputer/telefon/samochód służbowy),

  • Duże wsparcie merytoryczne na etapie obejmowania nowego stanowiska,

  • Możliwość rozwoju własnych umiejętności oraz praktycznego wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,

  • Pakiet medyczny, karty sportowe,

  • Szkolenia rozwojowe,

  • Możliwość korzystania z funduszu socjalnego w postaci pożyczek, zapomóg (ZFŚS),

  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą