Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Business Development Manager

CULLEN CLEANING UNLIMITED SPÓŁKA Z NIEOGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCEO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Jaka jest ta praca?

To szansa dla charyzmatycznego i doświadczonego starszego specjalisty ds. sprzedaży, aby dołączyć do zespołu CCS. Będziesz pracować w szybko zmieniającym się i dynamicznym środowisku, mając na celu pozyskanie nowych klientów i dalszą ekspansję CCS. Ta rola pozwoli Ci pracować autonomicznie w firmie, która rozwija się dzięki zmianom i rozwojowi. Ta rola daje wybranemu kandydatowi możliwość kształtowania i rozwijania naszego wzrostu na polskim rynku.

Kim jesteśmy?

CCS to duża firma sprzątająca działająca w Europie, zatrudniająca ponad 2500 osób w 9 krajach. Istniejemy na rynku od prawie 60 lat i szczycimy się doskonałą obsługą klienta. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i jakości, aby zapewnić naszym klientom doskonałą obsługę. Współpracujemy z niektórymi z wiodących europejskich marek detalicznych, biurowych i przemysłowych, aby zapewnić najlepsze środowisko dla ich pracowników i klientów.

Jaka jest nasza kultura?

CCS ma wyjątkową kulturę, rozwijamy się dzięki naszej elastyczności i naszemu doświadczeniu, aby zapewnić niezmiennie wysokie standardy w branży sprzątającej. Traktujemy ludzi z godnością i szacunkiem, zachęcając każdą osobę, aby była najlepszą wersją tego, kim może być. W ten sposób otrzymujemy to, co najlepsze z naszych dedykowanych zespołów, a tym samym możemy dostarczać naszym klientom wyjątkowe rozwiązania w zakresie czyszczenia. Wierzymy, że wszystko staje się proste zarówno dla naszych zespołów, jak i klientów. Ściśle współpracujemy z rozwojem IT, aby dostarczać indywidualne rozwiązania, które sprawiają, że nasza oferta jest zarówno światowej klasy, jak i niepowtarzalna.

Business Development Manager

Lokalizacja: Praca będzie miała siedzibę w Warszawie,  jednak będzie wymagała podróżowania po całej Polsce, a czasami w całej Europie.

Kluczowe obowiązki w pracy:

  • Kierowanie strategią rozwoju biznesu i budowaniem świadomości marki w Polsce
  • Monitorowanie trendów rynkowych i odpowiednio aktualizowanie biznesu
  • Zrozumienie potrzeb naszych docelowych grup klientów
  • Zapewnienie sobie silnej świadomości tego, co robią nasi konkurenci na rynku
  • Tworzenie i publikowanie odpowiednich treści, które poprawią naszą pozycję na rynku
  • Zidentyfikowanie i wybór możliwości wzmocnienia marki, które są zgodne z naszą kulturą i pozycją rynkową
  • Udział w wydarzeniach sieciowych i targach
  • Opracowywanie nowych możliwości rozwoju biznesu poprzez:
    • zapewnienie doskonałej znajomości branży
    • budowanie relacji
    • identyfikacja kluczowych marek, które pasują do naszej strategii rozwoju
    • stworzenie bazy danych kluczowych kontaktów i zapewnienie, że są one stale aktywne
  • Odpowiadanie na odpowiednie oferty
  • Monitorowanie wszystkich platform przetargowych
  • Współpraca z naszymi zespołami ds. ofertowania i marketingu w celu identyfikacji ofert i odpowiadania na nie
  • Współpracuj z szerszym europejskim zespołem sprzedaży, aby odpowiadać na przetargi w wielu jurysdykcjach
  • Branie udziału w spotkaniach sprzedażowych i prezentacjach ofertowych
  • Współpraca z zespołem marketingowym, aby opracować najlepszą w swojej klasie dokumentację pomocniczą
  • Przygotowanie efektywnej prezentacji sprzedażowej i prezentacji, które spełnią oczekiwania klienta
  • Skuteczne prezentowanie się podczas prezentacji ofert i spotkań sprzedażowych w sposób zgodny z kulturą i strategią CCS
  • Silne budowanie relacji
  • Zapewnienie odpowiedzi na zapytania klientów
  • Radzenie sobie z eskalacjami operacyjnymi
  • Współpraca z odpowiednimi działaniami w firmie, aby zapewnić doskonałość procesów i usług
  • Praca z klientem, aby zrozumieć jego potrzeby i opracować przyszłe możliwości rozwoju biznesu

Wymagane umiejętności:

  • biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego
  • doświadczenie w branży sprzątającej
  • udokumentowane doświadczenie w rozwoju biznesu w polskiej branży sprzątającej
  • charyzmatyczny sprzedawca, który jest pasjonatem swojej roli i branży
  • posiadanie umiejętności interpersonalnych, ze zdolnością do przyjęcia wartości CCS i pracy na wszystkich poziomach w naszej firmie i w całej branży
  • zdolność do samodzielnej pracy
  • prawo jazdy
  • duże doświadczenie w ustalaniu cen w branży sprzątającej
  • znajomość szerszego rynku europejskiego byłaby wyraźną zaletą
  • dobra znajomość systemów Microsoft, w szczególności PowerPoint i Excel

Ogłoszenie archiwalne