Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Business Development Manager / Doradca ds. Handlowo-Technicznych

  • śląskie
  • Specjalista
  • 2019-05-30

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FM Solutions spółka z ograniczona odpowiedzialnością  działa w zakresie technicznej obsługi nieruchomości. Wyznacza w tej dziedzinie najwyższe standardy poprzez zagwarantowanie wysokiego poziomu usług wykonywanych przez wykwalifikowany personel oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań serwisowych i informatycznych. Oferowane usługi maja charakter kompleksowy: firma projektuje, wykonuje i serwisuje instalacje budowlane, kompleksowo realizuje instalacje klimatyzacji, wentylacji, przeciwpożarowe, wodno-kanalizacyjne, niskoprądowe, elektroinstalacyjne, automatyki budynkowej i telewizji przemysłowej oraz usługi utrzymania czystości. Ważna dla firmy jest praca zespołowa, a osoby w niej zatrudnione chętnie dzielą się wiedzą ze współpracownikami. Kładziemy nacisk na wzajemny szacunek oraz otwarta wymianę poglądów. 

    Mając na uwadze ciągły dynamiczny rozwój, aktualnie poszukiwany jest pracownik na stanowisko:

    Business Development Manager /
    Doradca ds. Handlowo-Technicznych
    Miejsce pracy: Małopolska, Śląsk

    Jeśli chcesz odpowiadać za:

    • Budowę strategii i polityki sprzedażowej;
    • Budowę i rozwój oferty handlowej;
    • Zarządzanie projektami wdrożeniowymi;
    • Przygotowanie kalkulacji oraz kompleksowych ofert przetargowych z zakresu utrzymania nieruchomości;;
    • Przygotowywanie prezentacji i materiałów handlowych;
    • Utrzymywanie i rozwój pozytywnych relacji z Klientami;
    • Negocjacje z Klientami;
    • Przygotowywanie analiz opłacalności planowanych przedsięwzięć (Business Case);
    • Opracowywanie i wdrażanie modeli biznesowych i operacyjnych;
    • Rozwój i umacnianie pozycji Spółki na rynku usług Facility Management.

    A przy tym spełniasz następujące wymagania:  

    • Znajomość branży Facility Management;
    • Doświadczenie w ofertowaniu i wdrażaniu usług zakresu technicznego utrzymania nieruchomości oraz zarządzania nieruchomościami;
    • Czynne prawo jazdy kat. B;
    • Umiejętność budowy modeli biznesowych i operacyjnych;
    • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (min. Project, Word, Excel, PowerPoint).

    My zaoferujemy Ci:  

    • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole;
    • Możliwość rozwoju zawodowego;
    • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb;
    • Rynkowe wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności, połączone z system premiowym.

    Aplikacje prosimy wysyłać klikając Aplikuj

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko  wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

    Klauzula zgody do CV

    • Prosimy o dodanie w CV poniższej klauzuli, koniecznej na potrzeby bieżącej rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FM Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.).

    • Prosimy o dodanie w CV poniższej klauzuli na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji – w razie takiego życzenia:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FM Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na poczet przyszłych rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)).

    Klauzula informacyjna – proces rekrutacji:

    Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest FM Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Podole 76, 30-394 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000751860. Ponadto, informujemy, że:

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez FM Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko – Business Development Manager/ doradca ds. handlowo-technicznychzgodnie z wyrażoną dobrowolnie przez Panią/Pana zgodą na podstawie art. 6 ust 1 pkt a lub art. 9 ust. 2 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
     
    Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom FM Solutions Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Pani/Pana dane osobowe w wyżej opisanym celu będą przetwarzane:
    1. do czasu zakończenia procesu rekrutacji,
    2. do 12 miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji (dotyczy wyłącznie przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji)
    3. lub do czasu odwołania Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych w poszczególnym celu (dotyczy każdego przypadku).
    • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    • Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
    • Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału
      w procesie rekrutacji.
    • Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane
      w sposób zautomatyzowany.