Oferta pracy

Business Development Leader (rozwiązania IT)

SellWise

15 000 brutto / mies.
  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Przez pierwsze pół roku będziesz odpowiedzialny za pracę z obecną bazą klientów firmy, później również za docieranie do nowych klientów oraz rozwój obecnego rynku

  • Opracowanie oraz rozwój strategii sprzedaży oprogramowania do zarządzania dokumentami

  • Osiąganie wyznaczonych planów sprzedaży oraz utrzymanie określonego poziomy sprzedaży

  • Prowadzenie aktywnego prospectingu i bycie widocznym w mediach – organizowanie oraz prowadzenie Webinarów oraz prezentacji sprzedażowych

  • Przeprowadzenie klientów przez cały proces sprzedaży – analiza rynku, docieranie do przedsiębiorstw, wzbudzanie potrzeb, pokazy produktów – testy i próby, negocjacje oraz zamykanie sprzedaży

  • Raportowanie swojej pracy w systemie CRM oraz na cotygodniowych spotkaniach

  • Ścisła współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji zadań sprzedażowych oraz marketingowych

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (będziesz pracować w międzynarodowym środowisku)

  • Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania, rozwiązań IT lub technologii

  • Umiejętność bezbłędnego diagnozowania problemów i dostarczania najlepszych rozwiązań

  • Duże zrozumienie procesów sprzedaży, umiejętność strategicznego i logicznego myślenia

  • Doświadczenie w analizie rynku oraz rozumienie konkurencji

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B do MŚP oraz dużych korporacji

  • Swoboda oraz duże doświadczenie w rozmowach z działami finansów, HR oraz działami logistyki

  • Obsługa komputera oraz pakietu Office na wysokim poziomie

  • Gotowość do wyjazdów służbowych

  • Podczas rekrutacji będziemy również zwracać uwagę na to czy potrafisz wykazać duże zaangażowanie w powierzone obowiązki. Szukamy bowiem proaktywnej osoby z dużą dawką pomysłów.

To oferujemy

  • Możliwość dołączenia do firmy w jej najlepszym momencie

  • Pracę w międzynarodowym zespole biznesowym

  • Możliwość pracy w jednej z jej siedzib w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach lub Szczecinie

  • Duże możliwości rozwoju kariery na rynku Europejskim

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Wynagrodzenie w wysokości 15 000 zł brutto + premia od sprzedaży

  • Samochód służbowy klasy C

  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy – laptop, telefon

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

SellWise

Sellwise to firma świadcząca usługi konsultingu w obszarze sprzedaży i marketingu. Specjalizujemy się w rekrutacji handlowców i szefów sprzedaży, a nasi klienci doceniają nas za kompleksowość i doradczy charakter usługi. Tą rekrutację prowadzimy dla firmy z branży IT.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca

Naszym klientem jest światowy lider na rynku drukarek, kopiarek oraz elektronicznego zarządzania dokumentami. Pomagają firmom od ponad 80 lat w automatyzacji biura, a co za tym idzie zmianie sposobu pracy i zapewnienie komfortu pracownikom. Mają innowacyjne podejście do udoskonalania technologii – po prostu pomagają ludziom pracować mądrzej i szybciej.

Ciągła potrzeba doskonalenia rozwiązań także w obszarze rozwoju sprzedaży zrodziła potrzebę nowego stanowiska. Dołącz do firmy z mocną pozycją na rynku jako Content Management Sales Specialist.

Proces rekrutacji

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, wideo rozmowy kwalifikacyjnej, drugiej rozmowy z elementami Assessment Center oraz 2 spotkań w siedzibie firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.