Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Hegelmann Transporte Sp. z o.o. z siedzibą w: Konwaliowa 144, 42-280 Częstochowa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Business Development Manager

Hegelmann Group

  • Gdynia

    Gdynia, pomorskie
  • ważna jeszcze 2 dni
    do: 28 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie budżetu sprzedaży z Dyrektorem Zarządzajacym działu Multimodal na podległym terenie w rozbiciu na:

  • pozysk klientów nowych oraz rozwój aktualnego portfela klientów

  • produkty SEA, AIR oraz RAIL;

  • Realizacja ustalonych planów sprzedaży;

  • Regularne kontakty poprzez wizyty handlowe z klientami oraz partnerami biznesowymi (w okresach pandemii kontakt telefoniczny oraz telekonferencje z użyciem aplikacji np., Teams, ZOOM etc);

  • Aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych zwiększając konkurencyjność oferty Hegelmann oraz poprawiając profitowość biznesu;

  • Analizowanie rynku TSL oraz podążanie za trendami i aktywny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań w ramach działu Multimodal;

  • Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach;

  • Negocjowanie umów i ofert (klienci, partnerzy);

  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego, przekazanych podczas rozmowy lub w formie polecenia służbowego na piśmie;

  • Regularne raportowanie oraz staranne uzupełnianie systemu NOVA_TMS w zakresie realizacji zleceń oraz współpracy z klientami (CRM).

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie nauk ekonomicznych;

  • Min. 5 lat na stanowisku podobnym np. Key Account Manager;

  • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodny kontakt;

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

  • Umiejętność analitycznego myślenia;

  • Doświadczenie przy prowadzeniu projektów i/lub obsługi klientów międzynarodowych;

  • Znajomość branży TSL dla produktów SEA, AIR oraz jako dodatkowy atut RAIL, potwierdzona praca w firmach sektora TSL.

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego;

  • Szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne);

  • Przyjazna i pomocna kultura biznesu;

  • Pakiet świadczeń.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie dojazdów do pracy