Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Business Development Manager

"ALEPH POLSKA" SPÓŁKA Z O.O.O firmie

8 000‐12 000 zł brutto / mies.
  • pomorskie

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Przejęcie odpowiedzialności za proces sprzedaży i generowanie nowych potencjalnych sprzedaży gotowych rozwiązań SaaS dla bibliotek i uczelni wyższych.

  • Prezentacje oferowanych rozwiązań i budowanie wizji tego, co mogą zapewnić bibliotekom, ich użytkownikom i kluczowym interesariuszom w uczelniach.

  • Przygotowywanie, przedstawianie i negocjowanie ofert.

  • Poznanie i umiejętność przedstawienia możliwych synergii pomiędzy produktami i usługami dostarczanymi przez Ex Libris.

  • Praca nad dokumentami i ofertami na wszystkich etapach: przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, etap poprzedzający przetarg oraz w trakcie formalnych procesów przetargowych.

  • Transfer informacji z procesu sprzedaży dla zespołu wdrożeniowego, zapewniając udostępnianie wszystkich kluczowych informacji w celu realizacji sprawnego wdrożenia i wsparcia.

  • Aktualizowanie na bieżąco informacji o klientach i szansach sprzedaży w CRM (SalesForce).

Nasze wymagania

  • bez problemów komunikujesz się w języku angielskim (minimum poziom B2),

  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży rozwiązań z branży IT (enterprise-class IT),

  • posiadasz wykształcenie wyższe,

  • zdobyłeś umiejętność negocjowania sprzedaży na każdym poziomie w organizacjach klientów,

  • prezentujesz wysoką kulturę pracy własnej,

  • jesteś osobą komunikatywną, która potrafi słuchać i nie boi się zadawać pytań.

Mile widziane

  • Dodatkowy język europejski, szczególnie krajów na południe od Polski (czeski, słowacki, węgierski)

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy, zależny od wyników,

  • umowę o pracę lub B2B, według Twojej preferencji,

  • niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy).

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

"ALEPH POLSKA" SPÓŁKA Z O.O.

O Aleph Polska:

Aleph Polska jest jedynym dystrybutorem produktów firmy Ex Libris w Polsce i działa jako biuro serwisowe dla polskich użytkowników tych systemów. Nasz oddany zespół ludzi i zaangażowanie procentują zaufaniem naszych klientów. Każde wdrożenie to dla nas wyraz uznania, który oznacza początek wieloletniej współpracy. Działamy na rynku oprogramowania dla bibliotek od 1992 roku, od marca 2001 roku pod nazwą ALEPH Polska Sp. z o.o. Angażujemy się w życie świata bibliotecznego: jesteśmy obecni jako sponsor najważniejszych spotkań i konferencji. Więcej informacji: https://www.aleph.pl/

O Ex Libris:

Ex Libris, a ProQuest Company, jest wiodącym globalnym dostawcą opartych na chmurze rozwiązań SaaS, które umożliwiają instytucjom i ich indywidualnym użytkownikom tworzenie, zarządzanie i dzielenie się wiedzą. W ścisłej współpracy ze swoimi klientami i szerszą społecznością Ex Libris opracowuje kreatywne rozwiązania, które zwiększają produktywność bibliotek, maksymalizują wpływ działań badawczych, poprawiają nauczanie i uczenie się oraz zwiększają mobilne zaangażowanie studentów. Ex Libris obsługuje ponad 7500 klientów na całym świecie, w 90 krajach i w ponad 20 językach. Więcej informacji o produktach Ex Libris i rozwiązaniach nowej generacji dla bibliotek można znaleźć na stronie: https://www.exlibrisgroup.com/

Przewiń do profilu firmy

Rola:

Sprzedaż gotowych rozwiązań SaaS dla dużych bibliotek akademickich i uczelni. Manager ds. Rozwoju Sprzedaży – branża IT.

Dlaczego praca u nas jest ciekawa:

Praca w ALEPH Polska daje możliwość zdobycia międzynarodowych doświadczeń na ciekawym stanowisku w branży IT dla szkolnictwa wyższego. Otrzymasz szeroki zakres odpowiedzialności i ambitne zadania oraz możliwość współpracy w wielokulturowym i wielojęzycznym środowisku.

Będziesz pracować na terenie Polski w ramach struktury ALEPH Polska, ale ze stałą współpracą w środowisku międzynarodowym firmy Ex Libris. Jako Business Development Manager bierzesz odpowiedzialność za sprzedaż rozwiązań Ex Libris dla bibliotek akademickich i uczelni wyższych w Polsce, z możliwością poszerzenia terytorium o inne kraje w przyszłości. Oczekujemy koncentracji na rozwijaniu nowych potencjalnych sprzedaży, w ramach rozszerzania zasięgu obecności Ex Libris. Na tym stanowisku Twoim zadaniem jest nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie zaangażowania klientów, a także koordynowanie przygotowania odpowiedzi na zapytania i przetargi. Musisz dbać o utrzymanie dobrej praktycznej znajomość produktów, szczególnie w zakresie podstawowych funkcji.

Proces rekrutacji:

Z wybranymi osobami zorganizujemy spotkania, żadnego zgłoszenia nie zostawimy bez odpowiedzi i informacji zwrotnej odnośnie procesu rekrutacji.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy