Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Business Development Manager

Sygnity S.A.O firmie

  • śląskie, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie koncepcji rozwiązań IT z obszaru Anti-Money Laundering i/lub sprawozdawczości finansowej dla Klientów z branży finansowej

  • Analizowanie rozwiązań oferowanych przez Sygnity w kontekście ich rozwoju, odświeże-nia i unowocześnienia

  • Praca z Klientami nad kreowaniem najlepszych rozwiązań biznesowych

  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem

  • Realizacja wyznaczonych celów wsparcia sprzedaży

  • Monitorowanie trendów technologicznych i zmian rynkowych/legislacyjnych z branży finansowej

  • Współpraca z zespołem technicznym/produkcyjnym przy budowie i rozwoju usług oraz produktów IT

Nasze wymagania

  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT

  • Doświadczenie w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych (B2B)

  • Posiadanie wiedzy biznesowej nt. branży finansowej po kątem trendów, wyzwań i zmian legislacyjnych

  • Posiadanie wiedzy technologicznej, pozwalającej na bycie partnerem dla Klienta w budowaniu rozwiązań IT

  • Umiejętność definiowania, przewidywania i kreowania potrzeb Klienta

  • Umiejętność kreatywnego i analitycznego myślenia

Mile widziane

  • Wykształcenie techniczne

  • Znajomość rozwiązań AML lub sprawozdawczości bankowej

To oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B

  • Opiekę medyczną w LuxMed i ubezpieczenie grupowe w MetLife

  • Program kafeteryjny – sam wybierasz benefity (sport, kino, kultura, wypoczynek)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa z rekruterem

2

Rozmowa z menedżerem

Sygnity S.A.

Jesteśmy polską firmą IT, działającą od 1991 roku. Przeszliśmy drogę od rodzinnej firmy, przez błyskawiczny debiut na GPW po 4 latach, a dziś jesteśmy prężnie działającą organizacją. Większość banków w Polsce, najważniejsze urzędy państwowe oraz koncerny energetyczne stosują właśnie nasze rozwiązania.

Tworzymy aplikacje korzystając z wielu sprawdzonych i nowych rozwiązań. Rozwijamy się dynamicznie w nowoczesnych technologiach, integrując je z nowymi i istniejącymi aplikacjami. Budujemy systemy o złożonej architekturze na dużą skalę.

Nasze zespoły projektowe budujemy z osób o zróżnicowanych kompetencjach (analitycy, architekci, programiści, testerzy) i z różnym stopniem doświadczenia. Nie zawsze pracujemy nad wspólnym projektem w jednej lokalizacji, komunikujemy się za pomocą JIRA, Confluence, Teams. Wspieramy zespoły w ich pracy, zapewniając odpowiednie narzędzia, szkolenia i warunki pracy.

Na co dzień tworzymy zespół ludzi mających serce do IT.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy