Oferta pracy

Business Development Manager (techniczny facility management)

Sescom S.A.

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie linią biznesową technicznego FM od strony handlowej – przygotowanie oraz realizacja strategii linii biznesowej

  • Aktywna sprzedaż oferty firmy w kanale B2B na rynku technicznego Facility Management

  • Przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych, negocjacje warunków oraz zamykanie sprzedaży

  • Analizowanie rynku pod kątem potencjału, konkurencji i nowych szans biznesowych

  • Ścisła współpraca z Działem Operacyjnym, monitorowanie prac związanych z wdrażaniem kontraktów.

  • Rozwój relacji biznesowej z Klientami poprzez regularne spotkania, budowanie pozycji eksperta, wykorzystywanie szans biznesowych

  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych oraz KPI

  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży usług technicznych na rynku technicznego Facility Management minimum 3 lata

  • Umiejętność samodzielnego przygotowywania ofert przetargowych

  • Umiejętność przygotowywania oraz analizy budżetów projektów

  • Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków oraz instalacji elektrycznych, HVAC, p.poż, itp.

  • Umiejętność budowania efektywnej relacji biznesowej

  • Bardzo dobra umiejętność prowadzenia prezentacji i spotkań biznesowych

  • Chęć pracy przy tworzeniu nowych rozwiązań i strategii dla potencjalnych i obecnych klientów

To oferujemy

  • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna i/lub karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie

  • Dogodna forma współpracy UoP lub B2B

  • Swobodna atmosfera pracy

  • Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych

  • Płatny system poleceń pracowniczych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Sescom S.A.

W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.

Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.

Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.

Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Tworzymy zgrany i różnorodny zespół. Pracujemy w atmosferze wzajemnego szacunku i przyjaźni - po prostu lubimy to co robimy i osoby z którymi pracujemy :)