Business Development Manager (techniczny facility managment)

Sescom S.A.

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż oferty firmy w kanale B2B na rynku technicznego Facility Management w segmencie sieci handlowych.

  • Zarządzanie linią biznesową technicznego FM od strony handlowej – przygotowanie oraz realizacja strategii linii biznesowej.

  • Przygotowanie oraz prezentację ofert handlowych, negocjacje warunków oraz zamykanie sprzedaży.

  • Analizowanie rynku pod kątem potencjału, konkurencji i nowych szans biznesowych.

  • Ścisła współpraca z Działem Operacyjnym, kształtowanie modeli operacyjnych, monitorowanie prac związanych z wdrażaniem kontraktów.

  • Rozwój relacji biznesowej z klientami poprzez regularne spotkania, budowanie pozycji eksperta, wykorzystywanie szans biznesowych.

  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych oraz KPI.

  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży usług technicznych na rynku technicznego Facility Management lub doświadczenie we współpracy z sieciami retail.

  • Doświadczenie w przygotowywania ofert przetargowych.

  • Umiejętność przygotowywania oraz analizy budżetów projektów.

  • Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków oraz instalacji elektrycznych, HVAC, p.poż, itp.

  • Umiejętność budowania efektywnej relacji biznesowej.

  • Bardzo dobra umiejętność prowadzenia prezentacji i spotkań biznesowych.

  • Chęć pracy przy tworzeniu nowych rozwiązań i strategii dla potencjalnych i obecnych klientów.

To oferujemy

  • Elastyczne podejście do miejsca wykonywania pracy - mieścimy się w Gdańsku, ale jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z całej Polski.

  • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna i/lub karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie.

  • Doświadczony, wspierający zespół.

  • Swobodna atmosfera pracy.

  • Spotkania integracyjne.

  • Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych.

  • Płatny system poleceń pracowniczych.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program rekomendacji pracowników

  • Dofinansowanie karty Multisport

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem.

  • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy.

  • Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły.

  • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe.

  • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów.