Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Business Development Manager – Terminale Płatnicze

Planet PayO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Realizowanie planu biznesowego i strategii rozwoju produktu w obszarze terminali płatniczych.

  • Opracowywanie strategii sprzedażowej, marketingowej i komunikacyjnej produktu.

  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie bieżącej współpracy biznesowej z kluczowymi klientami.

  • Bieżąca współpraca z klientami w celu stałego podnoszenia przychodowości z produktu.

  • Podejmowanie działań prowadzących do podniesienia poziomu sprzedaży.

  • Aktywne śledzenie trendów rynkowych i przygotowywanie analiz rynku

  • Zapewnienie konkurencyjności oferty na rynku i wsparcie akcji sprzedażowych, w tym przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku.

  • Wspieranie działań sieci sprzedaży mających na celu realizację celów sprzedażowych, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych.

  • Współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych (kampanie reklamowe, materiały informacyjne).

  • Reprezentowanie interesów firmy w trakcie spotkań z klientami.

  • Generowanie pomysłów na nowe produkty i usługi dla obecnych oraz potencjalnych klientów.

  • Zarządzanie procesami wdrożeniowymi produktów dla klienta.

  • Przygotowywanie oferty produktowej indywidualnie dopasowanej do potrzeb klientów.

  • Aktywny udział w spotkaniach biznesowych i operacyjnych w ramach rozwoju i wdrażania produktu.

  • Podejmowanie współpracy z jednostkami w ramach Grupy Kapitałowej ITCARD.

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu,

  • Umiejętności:

  • komunikatywność i zdolności negocjacyjne,

  • bardzo dobra znajomość MS Office,

  • praca pod presją czasu,

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • Kompetencje osobiste:

  • silna motywacja do działania i nastawienie na realizację celu,

  • samodzielność i dokładność w działaniu,

  • orientacja na biznes,

  • kreatywność i zaangażowanie,

  • doskonała organizacja pracy.

  • Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Mile widziana znajomość branży płatniczej.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna),

  • elastyczny czas pracy,

  • możliwość pracy zdalnej,

  • przyjazna atmosfera pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • wyprawka dla dziecka

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Selekcja nadesłanych aplikacji

2

Spotkanie w formie wideokonferencji (HR + Przełożony)

3

Spotkanie w biurze z nadzorującym Członkiem Zarządu

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy