Ta oferta pracy jest nieaktualna od 54 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Business Development Manager

  • warmińsko-mazurskie
  • Kierownik
  • 20.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     
    Business Development Manager
    ABC – Czepczyński to firma spedycyjna, która od 21 lat specjalizuje się w organizacji transportu drogowego na terenie Europy. W tym czasie udało nam się stworzyć rozpoznawalną i szanowaną markę na rynku. Tą marką są przede wszystkim wspaniali ludzie, z którymi współpraca to czysta przyjemność. Cieszymy się dużym zaufaniem Partnerów biznesowych, a nasza skuteczność i doskonałe wyniki pozwalają nam na ciągły rozwój.  W związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:


    Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

    • Nawiązywanie i rozwijanie długoterminowych relacji handlowych z Klientami międzynarodowymi, z różnych branż, w zakresie współpracy w ramach transportu drogowego
    • Przygotowywanie ofert
    • Spotkania biznesowe z potencjalnymi Klientami na terenie Europy
    • Negocjowanie warunków współpracy
    • Raportowanie o wynikach swojej pracy zgodnie z przyjętymi standardami
    • Comiesięczne spotkania w centrali firmy w Międzychodzie.

    Poszukujemy osoby, która:

    • Zna branżę TSL
    • Ma kilkuletnie doświadczenie w nawiązywaniu i rozwijaniu kontaktów handlowych na terenie Europy
    • Posiada prawo jazdy kat. B
    • Zna język angielski i/ lub inny język europejski na poziomie komunikacji biznesowej
    • Jest gotowa do częstych wyjazdów zagranicznych
    • Ma doświadczenie w pracy w trybie home office
    • Jest zdyscyplinowana oraz potrafi planować i organizować własny czas pracy
    • Posiada zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę w ramach własnej działalności gospodarczej
    • Zasadnicze wynagrodzenie + prowizja zależna od wyników pracy
    • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy
    • Opłacone koszty transportu: paliwo, bilety lotnicze i noclegi
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Pozytywną atmosferę i przyjazną kulturę pracy
    • Pracę w rodzinnej firmie, w której najwyższą wartość stanowią ludzie.

    Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV za pośrednictwem naszej strony internetowej lub bezpośrednio na adres mailowy: