Oferta pracy

Whoohoo

Business Development Manager

WhoohooO firmie

  • warmińsko-mazurskie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 14 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Whoohoo jest międzynarodowym ekspertem w zakresie rekrutacji i contractingu inżynierów, specjalistów i menedżerów.

Od 30 lat poszukujemy kandydatów głównie dla branży inżynieryjnej, finansowej, budowlanej, produkcyjnej, IT oraz BPO/SSC.

Whoohoo posiada obecnie 30 oddziałów, zlokalizowanych w 4 krajach i zatrudnia 4 000 osób. Wrocławski zespół Whoohoo Poland tworzy 11 konsultantów, posiadających duże doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i eksperckie. Z powodzeniem realizujemy projekty dla klientów na terenie całego kraju.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy doświadczonego specjalisty, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług logistyki kontraktowej i pozyskiwanie nowych klientów.

Business Development Manager

Zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w zakresie usług logistyki kontraktowej:
    • aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów
    • uczestnictwo w przetargach, przygotowywanie oferty, analiza dokumentów
    • negocjacje z klientem w zakresie warunków współpracy oraz umowy handlowej
  • Budowanie i rozwój pozycji firmy na rynku
  • Budowanie długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientem
  • Analiza potrzeb klienta i dobór optymalnych rozwiązań
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań i negocjacji biznesowych
  • Uczestnictwo w przygotowaniu złożeń budżetowych
  • Odpowiedzialność za realizację założonych planów,
  • Rejestracja działalności sprzedażowej w systemie CRM
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród obecnych oraz potencjalnych
    klientów

Wymagania

  • Doświadczenie min.3 lata w pracy na podobnym stanowisku i zarządzanie
    klientami z różnych branż
  • Bardzo dobra znajomość branży logistycznej w zakresie logistyki kontraktowej
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność analizy dokumentów i danych przetargowych
  • Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • Dobra znajomość Ms Office
  • Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację 

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w dużej, międzynarodowej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach grupy
  • Samochód służbowy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit (w tym Multisport), grupowe ubezpieczenie na życie, „wczasy pod gruszą”, świąteczne bony towarowe
Administratorem danych pozyskanych w trakcie procesu rekrutacyjnego jest Whoohoo Poland sp. z o.o. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Przesłanie do nas zgłoszenia rekrutacyjnego będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo cofnięcia wyrażonej zgody. Pełną informacje o przetwarzaniu danych osobowych, znajdą Państwo na stronie www.whoohoo.plw zakładce Polityka Prywatności.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy doświadczonego specjalisty, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług logistyki kontraktowej i pozyskiwanie nowych klientów.

Business Development Manager

Zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w zakresie usług logistyki kontraktowej:
    • aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów
    • uczestnictwo w przetargach, przygotowywanie oferty, analiza dokumentów
    • negocjacje z klientem w zakresie warunków współpracy oraz umowy handlowej
  • Budowanie i rozwój pozycji firmy na rynku
  • Budowanie długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientem
  • Analiza potrzeb klienta i dobór optymalnych rozwiązań
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań i negocjacji biznesowych
  • Uczestnictwo w przygotowaniu złożeń budżetowych
  • Odpowiedzialność za realizację założonych planów,
  • Rejestracja działalności sprzedażowej w systemie CRM
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród obecnych oraz potencjalnych
    klientów

Wymagania

  • Doświadczenie min.3 lata w pracy na podobnym stanowisku i zarządzanie
    klientami z różnych branż
  • Bardzo dobra znajomość branży logistycznej w zakresie logistyki kontraktowej
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność analizy dokumentów i danych przetargowych
  • Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • Dobra znajomość Ms Office
  • Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację 

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w dużej, międzynarodowej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach grupy
  • Samochód służbowy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit (w tym Multisport), grupowe ubezpieczenie na życie, „wczasy pod gruszą”, świąteczne bony towarowe

Ogłoszenie archiwalne