Oferta pracy

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Business Development Manager

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

  • Równoległa 4A, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 08 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Równoległa 4A

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Działania mające na celu pozyskanie nowych klientów ze szczególnym uwzględnianiem działań na rzecz rozwoju działów Lingo (wielojęzyczna obsługa klienta) i Primebot

  • Pomoc w planowaniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej firmy

  • Tworzenie baz danych potencjalnych klientów

  • Przygotowywanie i koordynowanie przetargów

  • Ścisła współpraca z innymi działami w celu dostosowania oferty do potrzeb klienta

  • Nadzór nad formalnymi i prawnymi aspektami współpracy z klientami zagranicznymi i polskimi

  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych planów

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2)

  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży (preferowana praca z klientami zagranicznymi)

  • Doświadczenie w sprzedaży usług contact center lub innych usług dla biznesu

  • Biegłą znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych i partnerskich relacji biznesowych

  • Dojrzałość i wysoka świadomość biznesowa

  • Wysoki poziom samodzielności i samodyscypliny

To oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę na pełen etat z dużym potencjałem rozwoju i kariery zawodowej

  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe, dodatkowe benefity i bonusy

  • Elastyczny czas i miejsce pracy

  • Przyjazne środowisko pracy w szybko rozwijającej się firmie

  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy

Głównym celem stanowiska jest tworzenie i realizacja planów rozwojowych firmy poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług na rynkach zagranicznych i polskich. Jako Business Development Manager musisz posiadać otwartą osobowość oraz wyjątkową motywację do aktywnego budowania obecności firmy na wielu rynkach.