Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Business Development Manager

EDP Support Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • ­ pozyskiwanie nowych klientów na oferowane rozwiązania Rejestracji i Rozliczania Czasu Pracy, Rejestracji Procesów Produkcyjnych i Kontroli Dostępu z docelowej grupy klientów, którymi są przedsiębiorstwa produkcyjne zatrudniające powyżej 500 pracowników.

  • ­ nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami poprzez budowanie relacji z kierownictwem działów: kadrowo/płacowych (HR), produkcji utrzymania obiektów (Facility Management) oraz pracownicy działów zakupowych i kierownictwo działów IT.

  • ­ sprzedaż rozwiązań Rejestracji i Rozliczania Czasu Pracy, Rejestracji Produkcji i Kontroli Dostępu,

  • ­ realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,

  • ­ prowadzenie prezentacji produktowych dla Klientów,

  • ­ sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych,

  • ­ współpraca z działami rozwoju i serwisu EDP Support Polska Sp. z o.o.

  • ­ monitorowanie i analiza działań konkurencji,

  • ­ raportowanie prowadzonej działalności handlowej, profesjonalne kwalifikowanie kandydatów na klientów i prognozowanie sprzedaży,

  • ­ posługiwanie się systemami informacyjnymi EDP Support Polska Sp. z o.o. oraz standardami organizacyjnymi firmy.

Nasze wymagania

  • ­ min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży, wsparciu sprzedaży lub realizacji wdrożeń w jednym lub kilku z następujących obszarów: rozwiązań kadrowo-płacowych, systemów ERP, rejestracji i nadzoru procesów produkcyjnych, rozliczania czasu pracy, kontroli dostępu w przedsiębiorstwach produkcyjnych,

  • ­ umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

  • ­ doświadczenie we współpracy peer-to-peer z działami rozwoju i serwisu,

  • ­ wykształcenie wyższe branżowe,

  • ­ dobra organizacja pracy, sumienność,

  • ­ duża inicjatywa, duża motywacja, kreatywność i orientacja na wyznaczony cel,

  • ­ znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+

  • ­ umiejętność posługiwania się produktami pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym,

  • ­ prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • ­ możliwość rozwoju zawodowego poprzez interdyscyplinarne kontakty z Klientami oraz współpracownikami w działach rozwoju i serwisu EDP Support Polska Sp. z o.o.,

  • ­ wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników sprzedażowych (podstawa + premia),

  • ­ laptop, telefon komórkowy i samochód służbowy jako narzędzia do pracy.

  • ­ opieka medyczna

  • ­ umowa o pracę

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

EDP Support Polska Sp. z o.o.

EDP Support Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 1994 roku.

Jesteśmy producentem rozwiązań informatycznych w zakresie rejestracji i rozliczania czasu pracy pracowników, rejestracji i nadzoru procesów produkcyjnych, kontroli dostępu, a także integracji z systemami ERP i zarządzania produkcją. Naszymi klientami są średnie i duże przedsiębiorstwa produkcyjne.

Wdrożenia realizowane są na bazie naszych własnych rozwiązań programowych i sprzętowych, a także przy współpracy z renomowanymi partnerami technologicznymi.

EDP Support Polska Sp. z o.o. jest partnerem firmy SAP A.G. i posiada status SAP Software Solution & Technology Partner, a także jest certyfikowanym partnerem firm Dormakaba, Legic, NXP.

Przewiń do profilu firmy