Business Development Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 06.12.2018
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 05.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Digital University to organizacja edukacyjna, której celem jest kształcenie w obszarze nowych technologii i transformacji cyfrowej. Współpracujemy z najwybitniejszymi ekspertami i praktykami z całego świata, a dzięki partnerstwu z Singularity University mamy dostęp do najnowszej wiedzy, trendów i innowacji. Nasze projekty to m.in. konferencja Masters&Robots, konkurs Global Impact Challenge, DigiKids, Akademia Biznesu i Przedsiębiorczości czy programy Executive Education dla firm. Do naszego intensywnie rozwijającego się zespołu poszukujemy osoby, która obejmie rolę:

    Business Development Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Pracując z nami zyskujesz:

    • pracę przy ciekawych, rozwojowych projektach, które wymagają wykorzystania wielu kompetencji i umiejętności,
    • dostęp do ogromnych zasobów wiedzy na temat nowych technologii i ich wpływu na nasze życie oraz biznes,
    • możliwość kontaktu z uznanymi ekspertami i naukowcami z całego świata,
    • samodzielną i odpowiedzialną rolę w organizacji, gdzie możesz mieć realny wpływ na jej rozwój,
    • grono zaangażowanych entuzjastów i doświadczonych ekspertów jako współpracowników,
    • klimatyczne biuro w samym centrum Warszawy, blisko skrzyżowania dwóch linii Metra,
    • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
    • udział w szkoleniach i konferencjach (czasem jako uczestnik, a czasem jako organizator),
    • elastyczne godziny pracy (liczy się efekt i osiąganie wyznaczonych celów), z możliwością pracy zdalnej 4 dni w miesiącu.

    Twoje zadania w roli Business Development Managera:

    • aktywna sprzedaż usług i produktów Digital University (warsztaty, programy edukacyjne, konferencje),
    • budowanie trwałych relacji z naszymi klientami i partnerami oraz pozyskiwanie nowych firm do współpracy,
    • skuteczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
    • przygotowanie ofert i materiałów sprzedażowych,
    • przygotowanie umów i zamówień,
    • bieżąca współpraca z marketingiem oraz osobami odpowiedzialnymi za realizację projektów Digital University,
    • dbałość o jak najlepsze doświadczenia naszych klientów.

    Aby dobrze realizować powierzone zadania potrzebne Ci będą:

    • co najmniej 4-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B (konferencje, szkolenia, kampanie reklamowe),
    • rozbudowana sieć kontaktów biznesowych wśród osób decyzyjnych w działach marketingu/PR lub HR,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
    • zainteresowanie nowymi technologiami i tematami związanymi z kompetencjami przyszłości,
    • samodzielność i silne nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
    • terminowość i konsekwencja w działaniu,
    • wielozadaniowość połączona ze skrupulatnością i uważnością na detale.

     

    Jeśli podoba Ci się to, czym się zajmujemy i czujesz, że możesz wnieść realną wartość do naszego niewielkiego zespołu. A czytając zadania oraz oczekiwania wobec doświadczenia osoby, którą chcemy zatrudnić, masz przekonanie, że ta praca jest dokładnie dla Ciebie – wyślij swoją aplikację. Weź również pod uwagę, że preferujemy współpracę B2B.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    bottom