PCG Academia sp. z o.o

Business Development Manager

PCG Academia sp. z o.oO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    27 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
PCG Academia stanowi integralną część globalnej firmy konsultingowej Public Consulting Group. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań doradczych i technologicznych wspomagających zarządzanie uczelniami w Polsce i na świecie.
 
Produkty PCG Academia od wielu lat pomagają rozwijać się naszym rodzimym uczelniom. Z naszych rozwiązań korzysta wiele renomowanych uczelni m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo-Hutnicza, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Akademia Morska w Szczecinie, Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Business Development Manager

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)

Czym będziesz się zajmował/a?

  • realizacją planów sprzedażowych,
  • pozyskiwaniem nowych klientów na terenie Polski,
  • monitorowaniem i analiza poziomu realizacji zakontraktowanych działań,
  • nadzorem nad wdrażaniem krótko i długoterminowej strategii w zakresie rozwoju i sprzedaży,
  • zarządzaniem zespołem handlowym,
  • budowaniem relacji z kluczowymi klientami,
  • bieżącym uczestnictwem w spotkaniach z klientami (wsparcie podległego Zespołu i praca z kluczowymi klientami),
  • kreowaniem standardów pracy w Pionie Sprzedaży Bezpośredniej oraz optymalizacją procesów na styku z innymi działami w firmie.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • kilkuletniej praktyki w kierowaniu strukturami sieci sprzedaży,
  • min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej produktów (preferowane w obszarze produktów i usług trudno zbywalnych),
  • wysokich umiejętności sprzedażowych popartych wynikami (najlepiej z kluczowymi klientami),
  • umiejętności podejmowania decyzji i egzekwowania wyników,
  • rozwiniętych zdolności analitycznych i negocjacyjnych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu i zdolności zarządzania strumieniem napływających zadań,
  • umiejętności budowania i utrzymywania relacji,
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych,
  • prawa jazdy kat. B oraz gotowości do częstych wyjazdów służbowych.


Co możemy Ci dać jako organizacja?

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem rozwiązań informatycznych dla szkolnictwa wyższego
  • pracę pełną wyzwań na samodzielnym stanowisku,
  • udział w programach rozwojowych w zakresie kompetencji menadżerskich,
  • szkolenia produktowe oraz wsparcie w okresie wdrożenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem prowizyjnym

Plus dorzucamy kilka benefitów:

  • opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość indywidualnej nauki języka angielskiego
  • szkolenia techniczne i kompetencyjne,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • niezbędne narzędzia pracy jak komputer, telefon, samochód służbowy i kartę paliwową.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Przyjdź, zobacz jak pracujemy - chętnie pokażemy Ci nasze miejsce pracy!
W składanych aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt a RODO.), prowadzonych przez PCG Academia sp. z o.o. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji”.
 
Przed przystapieniem do procesu rekrutacyjnego, prosimy o zapoznanie sie z informacją o
przetwarzaniu danych osobowych, która znajduje się pod załączonym linkiem.
 
 
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
PCG Academia stanowi integralną część globalnej firmy konsultingowej Public Consulting Group. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań doradczych i technologicznych wspomagających zarządzanie uczelniami w Polsce i na świecie.
 
Produkty PCG Academia od wielu lat pomagają rozwijać się naszym rodzimym uczelniom. Z naszych rozwiązań korzysta wiele renomowanych uczelni m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo-Hutnicza, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Akademia Morska w Szczecinie, Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Business Development Manager

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)

Czym będziesz się zajmował/a?

  • realizacją planów sprzedażowych,
  • pozyskiwaniem nowych klientów na terenie Polski,
  • monitorowaniem i analiza poziomu realizacji zakontraktowanych działań,
  • nadzorem nad wdrażaniem krótko i długoterminowej strategii w zakresie rozwoju i sprzedaży,
  • zarządzaniem zespołem handlowym,
  • budowaniem relacji z kluczowymi klientami,
  • bieżącym uczestnictwem w spotkaniach z klientami (wsparcie podległego Zespołu i praca z kluczowymi klientami),
  • kreowaniem standardów pracy w Pionie Sprzedaży Bezpośredniej oraz optymalizacją procesów na styku z innymi działami w firmie.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • kilkuletniej praktyki w kierowaniu strukturami sieci sprzedaży,
  • min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej produktów (preferowane w obszarze produktów i usług trudno zbywalnych),
  • wysokich umiejętności sprzedażowych popartych wynikami (najlepiej z kluczowymi klientami),
  • umiejętności podejmowania decyzji i egzekwowania wyników,
  • rozwiniętych zdolności analitycznych i negocjacyjnych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu i zdolności zarządzania strumieniem napływających zadań,
  • umiejętności budowania i utrzymywania relacji,
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych,
  • prawa jazdy kat. B oraz gotowości do częstych wyjazdów służbowych.


Co możemy Ci dać jako organizacja?

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem rozwiązań informatycznych dla szkolnictwa wyższego
  • pracę pełną wyzwań na samodzielnym stanowisku,
  • udział w programach rozwojowych w zakresie kompetencji menadżerskich,
  • szkolenia produktowe oraz wsparcie w okresie wdrożenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem prowizyjnym

Plus dorzucamy kilka benefitów:

  • opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość indywidualnej nauki języka angielskiego
  • szkolenia techniczne i kompetencyjne,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • niezbędne narzędzia pracy jak komputer, telefon, samochód służbowy i kartę paliwową.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W składanych aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt a RODO.), prowadzonych przez PCG Academia sp. z o.o. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji”.
 
Przed przystapieniem do procesu rekrutacyjnego, prosimy o zapoznanie sie z informacją o
przetwarzaniu danych osobowych, która znajduje się pod załączonym linkiem.
 
 
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Przyjdź, zobacz jak pracujemy - chętnie pokażemy Ci nasze miejsce pracy!

Ogłoszenie archiwalne