Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PGP HUB Sp. Z o.o. z siedzibą w: Domaniewska 44A, 02-672 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Business Integration Manager

YOTTA

  • ważna jeszcze 7 dni
    do: 02 kwi 2023
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert
  • praca hybrydowa
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

YOTTA

Domaniewska 44A

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Strategiczny rozwów biznesu, analizowanie potrzeb biznesowych naszych Klientów i łączenie ze sobą produktów YOTTA w spójne rozwiązania

  • Bezpośrednia współpraca z wybranymi Klientami agencji mediowych należących do Publicis Groupe (w szczególności z agencjami Starcom, Zenith, Spark Foundry) przy projektach z zakresu technologii, analityki i badań

  • Współpraca z zespołami YOTTA odpowiedzialnymi za rozwój oferty z zakresu data analytics, business intelligence, research, TAAG, data & martech strategy

  • Przygotowywanie rekomendacji przy współpracy z ekspertami YOTTA

  • Przekładanie potrzeb zespołów i Klientów agencji mediowych na kierunki rozwoju oferty YOTTA

  • Tworzenie prezentacji produktowych i sprzedażowych odpowiadających na potrzeby biznesu

  • Aktywny udział w procesach przetargowych – przygotowanie strategii i ich prezentacją

Nasze wymagania

  • Lubisz współpracę z Klientami – zarówno tymi wewnętrznymi jak i zewnętrznymi

  • Posiadasz doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii mediowych (w szczególności telewizyjnych lub digitalowych), wiesz jak wykorzystać narzędzia do zwiększania efektywności kampanii

  • Umiesz przeprowadzić analizę danych, wyciągać na jej podstawie wnioski i przygotować rekomendacje

  • Wiesz w jaki sposób dobierać KPI dla działań mediowych oraz jak wykorzystywać narzędzia do ich mierzenia i analizowania

  • Umiesz syntezować wiedzę z różnych źródeł i prezentować ją w czytelny sposób

  • Lubisz szkolić, prezentować, opracowywać case’y i występować publicznie

  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim

  • Chcesz być bliżej strategii i kreowania biznesu

  • Chcesz poszerzyć swoją wiedzę o nowoczesne rozwiązania biznesowe w zakresie analizy danych i raportowania, oparte o najnowsze technologie

  • Chcesz się rozwijać w jednej z najdynamiczniejszych agencji należących do Publicis Groupe

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji, w obszarze danych i technologii

  • Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu

  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)

  • Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym, z przewagą pracy zdalnej)

  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby

  • Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home

  • Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • jeden krótszy dzień pracy

YOTTA

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) czy departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.

YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. W agencji YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.

Przewiń do profilu firmy