dofinansowanie zajęć sportowych
Business Integration Manager
YOTTA
- Domaniewska 44A, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ważna jeszcze 7 dnido: 02 kwi 2023
- umowa o pracę
- pełny etat
- ekspert
- praca hybrydowa
- запрошуємо працівників з України

YOTTA
Domaniewska 44A
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Strategiczny rozwów biznesu, analizowanie potrzeb biznesowych naszych Klientów i łączenie ze sobą produktów YOTTA w spójne rozwiązania
Bezpośrednia współpraca z wybranymi Klientami agencji mediowych należących do Publicis Groupe (w szczególności z agencjami Starcom, Zenith, Spark Foundry) przy projektach z zakresu technologii, analityki i badań
Współpraca z zespołami YOTTA odpowiedzialnymi za rozwój oferty z zakresu data analytics, business intelligence, research, TAAG, data & martech strategy
Przygotowywanie rekomendacji przy współpracy z ekspertami YOTTA
Przekładanie potrzeb zespołów i Klientów agencji mediowych na kierunki rozwoju oferty YOTTA
Tworzenie prezentacji produktowych i sprzedażowych odpowiadających na potrzeby biznesu
Aktywny udział w procesach przetargowych – przygotowanie strategii i ich prezentacją
Nasze wymagania
Lubisz współpracę z Klientami – zarówno tymi wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
Posiadasz doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii mediowych (w szczególności telewizyjnych lub digitalowych), wiesz jak wykorzystać narzędzia do zwiększania efektywności kampanii
Umiesz przeprowadzić analizę danych, wyciągać na jej podstawie wnioski i przygotować rekomendacje
Wiesz w jaki sposób dobierać KPI dla działań mediowych oraz jak wykorzystywać narzędzia do ich mierzenia i analizowania
Umiesz syntezować wiedzę z różnych źródeł i prezentować ją w czytelny sposób
Lubisz szkolić, prezentować, opracowywać case’y i występować publicznie
Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim
Chcesz być bliżej strategii i kreowania biznesu
Chcesz poszerzyć swoją wiedzę o nowoczesne rozwiązania biznesowe w zakresie analizy danych i raportowania, oparte o najnowsze technologie
Chcesz się rozwijać w jednej z najdynamiczniejszych agencji należących do Publicis Groupe
To oferujemy
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji, w obszarze danych i technologii
Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu
Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym, z przewagą pracy zdalnej)
Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home
Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
preferencyjne pożyczki
firmowa biblioteka
brak dress code’u
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
jeden krótszy dzień pracy
YOTTA
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) czy departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.
YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. W agencji YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.