Oferta pracy

Business Unit Manager

KALKA sp. z o.o.O firmie

  • Wróblewskiego 92B
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

KALKA sp. z o.o.

Wróblewskiego 92B

Łódź

Nasza firma rozpoczęła działalność gospodarczą w 1992 roku i nieprzerwanie zajmujemy się hurtową sprzedażą artykułów szkolnych i biurowych. Dzisiaj aktywnie rozwijamy nowoczesne kanały sprzedaży jednak nie zapominając o rynku tradycyjnym. Obecnie szukamy Business Unit Managera, którego nadrzędnym zadaniem będzie operacyjne zarządzanie ale i również współpraca z działem sprzedaży. Od osoby na tym stanowisku oczekujemy doskonałej znajomości realiów dzisiejszego handlu. Znajomość branży szkolno-biurowego będzie dodatkowym atutem lecz nie jest wymagana. Optymalny kandydat to osoba posiadająca szeroką wiedzę handlową i obycie w środowisku e-commerce. 

 

Business Unit Manager

Osoba na stanowisku Business Unit Manager odpowiedzialna będzie za nadzór dwóch placówek, w których prowadzona jest działalność gospodarcza Spółki ( Łódź oraz Katowice). Miejsce pracy to Katowice, wizyty w Łodzi 1 raz w tygodniu. Poszukujemy osoby otwartej, zorientowanej na rozwój zarówno swój jak i swoich podopiecznych.  Pracujemy w zespole i to w zespole dopatrujemy się synergii.

Opis stanowiska:

  • rozwijanie przedsiębiorstwa specjalizującego się w sprzedaży artykułów szkolnych i biurowych,
  • kreowanie rozwiązań taktycznych, które umożliwią realizacja zadań strategicznych Zarządu spółki,
  • nadzór nad podległymi działami (handel, marketing),
  • rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku rumuńskiego,
  • realizacja planów sprzedażowych oraz wzrost kompetencji podległych pracowników,
  • optymalizacja procesów, wyników i wydajności działów,
  • regularne sprawozdania przed dyrekcją/zarządem,
  • analiza tygodniowych raportów i dokonywanie miesięcznych ewaluacji pracowników działów,
  • miesięczne raportowanie z efektów pracy przed dyrekcją/zarządem.

Wymagania

  • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich (Key Account Manager Koordynator, Kierownik, Dyrektor) w dziale sprzedaży B2B – branża PBS będzie dodatkowym atutem,
  • silna orientacja na wynik, nastawienie na realizację celu wraz ze swoim zespołem,
  • umiejętności handlowe i negocjacyjne,
  • wysoko rozwinięte umiejętności managerskie,
  • znajomość Excela – konieczna (znajomość takich funkcji jak wyszukaj pionowo oraz tabele przestawne niezbędne).
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • forma zatrudnienia to umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • transparenty system wynagradzania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy