Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 20.06.2018

    Kogo szukamy? Zatrudniona osoba rozpocznie pracę w Obszarze Wierzytelności Niezabezpieczonych, gdzie będzie odpowiedzialna za: zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Call Center udzielanie bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do...

  • Warszawa, mazowieckie 20.06.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku węgierskim Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych...

  • Łódź, łódzkie 20.06.2018

    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej, Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych, Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 20.06.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: zarządzanie zespołem sprzedażowym w call center wyznaczanie celów sprzedażowych, nadzór nad ich wykonaniem oraz wspieranie zespołu w ich realizacji podnoszenie kompetencji sprzedażowych podległych pracowników...

  • Katowice, śląskie 18.06.2018

    Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie dla osoby Managera jak i dla podległego Zespołu Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon) Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju – realizację ambitnych projektów w...

  • Warszawa, mazowieckie 18.06.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem różnorodnym pod względem kulturowym i językowym Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    call center manager

    Tak, chcę!

  • Łódź, łódzkie 16.06.2018

    Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu Compensa (Rejestracja Szkód) oraz 3-osobowego Zespołu Direct Bieżący monitoring wyników pracy członków zespołu Coaching, szkolenie i opracowywanie testów wiedzy dla podległego zespołu Praca z...

  • Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 14.06.2018

    Co myślisz o: organizowaniu pracy konsultantów i układaniu planu tej pracy nadzorowaniu pracy konsultantów i wspieraniu ich w różnych sytuacjach sprzedażowych prowadzeniu odsłuchów rozmów i udzielaniu konsultantom informacji zwrotnych czuwaniu...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 28.05.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kierowanie pracą telemarketerów, realizację planów sprzedażowych w podległym zespole, zapewnienie sprawnej i efektywnej realizacji nałożonych zadań, coaching pracowników, monitoring...