Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań, wielkopolskie 17.01.2018

    Telesales Manager będzie odpowiedzialny realizację celów sprzedaży usług OTOMOTO. Do Twoich zadań będzie należało zbudowanie zespołu niemalże od zera, opracowanie i realizacja strategii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na budowę relacji z...

  • 2 lokalizacje 16.01.2018

    Jeśli masz: Potwierdzone doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów / telemarketerów (mile widziana branża IT), minimum 1 rok Zorientowanie na wyznaczone cele Bardzo dobra znajomość MS Office ( Exel, Outlook) Umiejętności analityczne,...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem customer service tworzenie raportów wydajności oraz odpowiedzialność za wydajność zespołu analiza aktualnej produktywności, wdrażanie ulepszeń nadzór oraz mentoring nad liderami zespołów ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Job ID #: 8136 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Katowice, śląskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu call center Spółki Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki Pozyskiwanie Klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki. Produkty inwestycyjne,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    call center manager

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Job ID #: 8227 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Job ID #: 8139 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Warszawa, mazowieckie 14.01.2018

    Zakres obowiązków: Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku Trenera lub Lidera Zespołu Contact Center Znajomości branży i produktów ubezpieczeniowych Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności planowania oraz inicjatywy własnej...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 10.01.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych) zarządzaniu zespołem bankierów, którzy odpowiadają za sprzedaż produktów bankowych przez telefon oraz procesują dokumenty związane z umowami...

  • Kraków, małopolskie 08.01.2018

    Zakres obowiązków: Zarządzanie grupą analityków jakości (back office/ front office) Monitorowanie oraz raportowanie procesu jakości do działu call center Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie procesów jakościowych Definiowanie i...

  • 2 lokalizacje 08.01.2018

    Opis stanowiska: Manager ds. telecentrum to stanowisko, które pojawiło się w związku z coraz większym zapotrzebowaniem naszego działu sprzedaży na obsługę telefoniczną naszych klientów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 05.01.2018

    Jeśli posiadasz: min. 3 lata doświadczenia w obszarze contact center doświadczenie na stanowisku menadżerskim ( zarządzanie zespołem ) preferowane doświadczenie w obsłudze klientów z sektora usług medycznych, finansowych bądź telekomunikacyjnych...

  • Wrocław, dolnośląskie 05.01.2018

    Kogo szukamy? Zatrudniona osoba rozpocznie pracę w Obszarze Wierzytelności Niezabezpieczonych, gdzie będzie odpowiedzialna za: zarządzanie działaniami obsługi klienta w zakresie windykacji polubownej, windykacji dużych sald oraz w zakresie B2B...

  • Warszawa, mazowieckie 04.01.2018

    WHAT WILL BE YOUR DUTIES: Overseeing the daily running and management of telesales campaigns, meeting the sales targets and the development and training of telesales staff Ensure efficient and effective telesales process and workflows Support the...

  • Łódź, łódzkie 19.12.2017

    Zakres obowiązków: Zarządzanie wydajnością podległego zespołu, w celu osiągania wysokich wyników Zapewnienie obsługi klienta o najwyższym standardzie Opracowywanie usprawnień Szybka identyfikacja wszelkich negatywnych tendencji i podejmowanie...