Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 22.09.2018

    Kogo szukamy? Zatrudniona osoba rozpocznie pracę w Obszarze Wierzytelności Niezabezpieczonych, gdzie będzie odpowiedzialna za: zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Call Center udzielanie bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Opis stanowiska Sprzedaż usług Call Center, infolinii, help desk, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami, Realizacja planów sprzedażowych Firmy, Stałe monitorowanie rynku, aktualizacja oferty handlowej, Sporządzanie umów,...

  • Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Job responsibilities: Oversee and lead the development, training and performance management of his team, work closely with Supervisor in maximizing output of the team and ensuring high levels of customer satisfaction. Oversee and participate with...

  • Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie funkcjonowania działu w zakresie sprzedaży i obsługi klientów Kompleksowe zarządzanie zespołem liczącym 20 osób (motywacja, organizacja czasu pracy, kontrola i ocena podwładnych) Zadania administracyjne,...

  • Gdańsk, pomorskie 20.09.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Podległy zespół konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy; zarządzanie efektywnością, jakością i produktywnością; aktywnie uczestnictwo w procesie rekrutacji; prowadzenie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 20.09.2018

    Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu grupami sprzedażowymi w Call Center, 2 letnie doświadczenie w zakresie monitorowania jakości sprzedaży w kanałach zdalnych, doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    call center manager

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora CC będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Zapewnienie wysokiej jakości doradztwa i obsługi klientów Bieżące wsparcie i motywowanie agentów Administrowanie harmonogramem...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Specjalistów, Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta, Implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    jeżeli ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Czym będziesz się zajmować: dbaniem o rekrutację, organizacje pracy oraz przepływ informacji w Zespole monitorowaniem i weryfikacją jakości obsługi we wszystkich kanałach obsługi klienta (telefon, mail, chat) prowadzeniem sesji coachingowych...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 16.09.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.09.2018

    Obowiązki: koordynowanie oraz monitoring pracy grupy telemarketingowej analizowanie wyników prowadzonych kampanii oraz prognozowanie ich rezultatów planowanie oraz realizacja działań umożliwiających osiąganie wyników sprzedażowych analiza...