Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI: Koordynowanie pracy zespołu Infolinii i Obsługi Klienta Monitorowanie wskaźników efektywności i podejmowanie działań w celu ich poprawy Współodpowiedzialność za modelowanie nowych i istniejących standardów obsługowych...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-08

    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,...

  • o firmie

    Ostrava, Czechy 2018-12-05

    Twoje główne zadania: Zarządzanie zespołem konsultantów operacyjnych (ok. 12 – 20 osób) Monitorowanie i analizowanie wskaźników (efektywność, produktywność, koszty, jakość połączeń) Utrzymywanie parametrów operacyjnych i jakościowych na...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-05

    Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie rozwojem, szkoleniami i wydajnością zespołu poprzez ścisłą współpracę z Supervisorami w celu maksymalizacji efektywności zespołu i zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji klienta Nadzór i udział wraz z...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-12-03

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla podległej grupy Specjalistów ds. Sprzedaży Coaching, motywowanie, i wspieranie pracowników w codziennej pracy oraz w rozwoju umiejętności sprzedażowych Wyznaczanie celów...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    call center manager

    Tak, chcę!

  • 12 - 15 tys. zł brutto
    15 lokalizacji 2018-11-30

    Do Twoich obowiązków będzie należało: Zarządzanie działem Assistance Monitorowanie i analizowanie wskaźników (efektywność, produktywność, koszty, jakość połączeń) Prezentacja wyników działu Monitorowanie codziennej pracy konsultantów w celu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-29

    Zadania: Zarządzanie zespołem sprzedażowym Call Center. Usprawnienie procesów związanych z obsługą kontaktów – połączenia wychodzące i przychodzące. Monitoring i organizacja pracy konsultantów. Odpowiedzialność za realizację celu. Współpraca z...

  • Kutno, łódzkie 2018-11-20

    Zadania: Zarządzanie zespołem oraz dbanie o rozwój pracowników, Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych, Przygotowywanie raportów, statystyk oraz rankingów dla projektów. ...

  • Lublin, lubelskie 2018-11-14

    Główne zadania: Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników odpowiedzianych za windykację telefoniczną, Zarządzanie procesem windykacji na powierzonych sprawach, Weryfikacja jakościowa oraz ilościowa podejmowanych działań, Kreowanie oraz...