Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Rzeszów, podkarpackie 2017-03-28

    Wynagrodzenie od 4000 PLN do 5000 PLN* + atrakcyjny system premiowy *w zależności od doświadczenia i umiejętności ...

  • Gdynia, pomorskie 2017-03-28

    Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem (połączenia przychodzące) odpowiadanie na pytania Klientów, udzielanie informacji na temat produktów weryfikacja danych w systemie ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    Do Twoich obowiązków będzie należało: Obsługa akceptantów kart płatniczych Przekazywanie informacji o produktach i usługach, informacji o rozliczeniach Autoryzacja transakcji ...

  • 2 lokalizacje 2017-03-28

    Główny zakres obowiązków: Obsługa Klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych Uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie Kreowanie...

  • Kraków, małopolskie 2017-03-28

    Pilnie poszukujemy Kandydatów ze znajomością języka niemieckiego! Jeżeli: dobrze znasz język niemiecki – B2 (w mowie i w piśmie), znasz podstawy języka angielskiego, jesteś osobą komunikatywną, poszukujesz pracy w której chcesz się rozwijać,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    Praca u nas niesie za sobą wiele korzyści: Umowę o pracę i pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie grupowe oraz kurs języków online), Wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej oraz premii ( średnia premia...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    Call Center

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    Odpowiedzialność na stanowisku: zarządzanie Zespołem ds. Obsługi Klienta, wdrażanie nowych rozwiązań oraz podnoszenie kompetencji pracowników w swoim dziale, stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta (przede wszystkim...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-03-28

    Do Twoich obowiązków będzie należało: telefoniczna sprzedaż systemów, szkoleń i usług VULCAN, skierowanych do jednostek samorządu terytorialnego ; rozwijanie relacji z obecnymi Klientami firmy, głównie poprzez rozmowy telefoniczne oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego. T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji...

  • Ciechanów, mazowieckie 2017-03-28

    Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy w Call Center. Do Twoich zadań będzie należało przedłużanie już istniejących umów oraz proponowanie akcesoriów. ...

  • 3 lokalizacje 2017-03-28

    Opis stanowiska: Informowanie klientów o dostępnych promocjach, ofertach specjalnych, Profesjonalna obsługa i badanie potrzeb klienta, Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Aktualizacja baz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało telefoniczne wsparcie użytkowników programów finansowo-księgowych Systemu Symfonia, Symfonia ERP oraz Symfonia Start. Oczekujemy: Dobrej znajomości merytorycznych zagadnień z zakresu księgowości (księgi...

  • 3 lokalizacje 2017-03-28

    ...

  • 3 lokalizacje 2017-03-28

    ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    Pracując z nami zyskasz: Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, pełnym wyzwań i możliwością rozwoju Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników pracy Twojej i Twojego zespołu Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i...

  • Kraków, małopolskie 2017-03-28

    Główne zadania: zarządzanie dystrybucją połączeń w Call Center oraz pracą (czas, podział zadań, kontrola) Konsultantów zgłaszanie i monitorowanie awarii systemów Call Center tworzenie raportów i analiz procesów w CC zarządzanie efektywnością...

  • Gdańsk, pomorskie 2017-03-28

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego, Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji, Procesowanie zgłoszeń trudnych, Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz...

  • Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 2017-03-28

    Jesteśmy niekwestionowanym liderem usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce i jedną z czterech największych sieci kablowych w kraju. Swój sukces zawdzięczamy ambitnym i zaangażowanym ludziom, którzy współtworzą nasz zespół....

  • 3 lokalizacje 2017-03-28

    Główny zakres obowiązków: Obsługa Klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych Uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie Kreowanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-03-28

    Ihre Aufgaben als Kundenbetreuer: Sie betreuen und pflegen unseren bestehenden Kundenstamm Sie bearbeiten telefonische Anfragen unserer Kunden Sie beraten unsere Kunden, beantworten Fragen und führen Verhandlungen Sie unterstützen unsere Kunden...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    Poszukujemy osoby, która posiada: minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta (obsługa bezpośrednia lub pośrednia) znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym rzetelność i skrupulatność oraz chęć niesienia pomocy otwartość i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-28

    i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-03-28

    Miejsce pracy: Poznań (Centrala) CO BĘDZIE TWOIM ZADANIEM? Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, dostępności towaru itp. w ramach infolinii przychodzącej Dosprzedaż produktów i finalizowanie transakcji -...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-03-27

    Job Summary: As a team member in our Customer Service Centre you"ll be responsible for resolving inbound telephone, e-mail and online queries related to customer service issues for one of our Clients. If you join our team you will be able to gain...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się