Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Praca w 12-godzinnym systemie zmianowym Infolinia czynna 24/7 Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych Realizowanie działań związanych z procesem likwidacji szkód...

  • Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 16.01.2018

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie zamówieniami Profesonalna obsługa Klienta (telefoniczna oraz e-mailowa) Wsparcie Klienta w zgłoszonych problemach ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    Call Center

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Aufgaben-Überblick: Telefonische Betreuung der Kunden von Elavon in englischer, polnischer und deutscher Sprache in Bezug auf: Lösung der vom Kunden gemeldeten Probleme gestützt auf Kenntnis der Produkte, Dienste, Gebühren und Prozeduren;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: handle incoming requests from customers and 1st level agents perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands from retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń dotyczących szkód komunikacyjnych i rejestrowanie ich w systemie komputerowym. Zlecanie oględzin uszkodzonego mienia. Udzielanie Klientom szczegółowych informacji o...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Koszalin, zachodniopomorskie 15.01.2018

    Zadania: Budowanie relacji z klientem, Profesjonalna obsługa Klientów , Dbanie o dobry wizerunek firmy. ...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) Odpowiadanie na zapytania klientów Obsługa zamówień, płatności i zwrotów ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Obowiązki na oferowanym stanowisku: Realizacja kampanii utrzymania klienta przy połączeniach przychodzących oraz wychodzących, które obejmują obecnych klientów banku Aktywna sprzedaż produktów kredytowych banku Udzielanie informacji o ofercie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    śląskie 15.01.2018

    Dajemy Ci unikatową możliwość zdobycia wiedzy i wyjątkowego know-how u niekwestionowanego leadera branży e-commerce. A wszystko po to, byś mógł nauczyć się jak samodzielnie i kompleksowo budować trwałe relacje biznesowe i stał się ekspertem w tej...

  • Gdańsk, pomorskie 15.01.2018

    Obowiązki: Twoim zadaniem będzie profesjonalna obsługa klienta na projekcie francuskim, wedle ściśle określonych standardów oraz rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail bądź live chat. ...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem customer service tworzenie raportów wydajności oraz odpowiedzialność za wydajność zespołu analiza aktualnej produktywności, wdrażanie ulepszeń nadzór oraz mentoring nad liderami zespołów ...

  • Kraków (okolice), Libertów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących drogą telefoniczną i mailową udzielanie informacji o ofercie handlowej dealerstwa umawianie na jazdy testowe i spotkania z handlowcami umawianie na wizyty w serwisie ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • 3 lokalizacje 15.01.2018

    Ogólny zakres zadań: Merytoryczne wsparcie klienta biznesowego, Odpowiadanie na zapytania klienta drogą mailową, telefoniczną lub poprzez czat, Analiza potrzeb i oczekiwań klientów, Rejestrowanie informacji oraz praca z bazą danych,...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    JOB SUMMARY The Customer Support Business & Process Analyst applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The...

  • Katowice, śląskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu call center Spółki Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki Pozyskiwanie Klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki. Produkty inwestycyjne,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    SZUKAMY OSÓB Z ENERGIĄ! Do zespołu sprzedaży poszukujemy kandydatów, którzy: Nie boją się rozmawiać, łatwo nawiązują relacje Posiadają umiejętności negocjacyjne Wyróżniają się systematycznością Mają minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży Są...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Lokalizacja: Warszawa Wymiar czasu pracy: ¾ etat lub cały etat Twoja praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze infolinii dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy Przyjmowaniu wpływających zgłoszeń, wniosków i reklamacji Realizacji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: cooperating with big brands from retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...