Oferta pracy

Call Center Agent

arvato FinanceO firmie

arvato Finance

Uniwersytecka 13

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego w zakresie przetwarzania danych dotyczących transakcji oraz sald kont klientów

  • Opracowywanie planów spłaty należności

  • Rozpatrywanie reklamacji z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości

Nasze wymagania

  • Znasz język niemiecki (poziom B2/C1) i chcesz wykorzystywać go w codziennej pracy?

  • Lubisz pracować w zespole?

  • Rozpoczynasz swoją ścieżkę zawodową, a może posiadasz już doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i chętnie się nim podzielisz?

  • Dokładność i sumienność to Twoje drugie imię?

  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne?

  • Jeśli na większość z powyższych pytań odpowiedziałeś/aś twierdząco, to świetnie – bo szukamy właśnie Ciebie!

To oferujemy

  • Plan wdrożeniowy dla nowych pracowników oraz wsparcie trenera od samego początku zatrudnienia,

  • Możliwość wykorzystywania języka niemieckiego w bieżącej pracy,

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet kafeteryjny, grupowe ubezpieczenie na życie),

  • Dodatkowy bonus za polecenie znajomych do pracy.

  • Benefity

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • świętowanie urodzin

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Wstępny wywiad telefoniczny

2

Spotkanie

arvato Finance

W Arvato Financial Solutions żyjemy w otwartym i zróżnicowanym środowisku biznesowym, w ramach którego oferujemy wszystkim naszym pracownikom możliwość poznania różnych obszarów zawodowych. Niezależnie od tego, czy obecnie pracujesz w IT, administracji, sprzedaży, czy po prostu planujesz zmienić ścieżkę kariery – dla nas liczą się umiejętności.

Przewiń do profilu firmy