Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Call Center Agent

VIVA INVEST Sp. z o.o.

4 0006 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + prowizja

VIVA INVEST Sp. z o.o.

Juliana Konstantego Ordona 12

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Praca zdalna w zakresie telefonicznej obsługi klientów wystawiających mieszkania do sprzedaży w Warszawie w ramach obsługi w standardzie premium.

  • Umawianie spotkań dla brokerów z właścicielami mieszkań wg. określonej procedury i bazy danych.

  • Czas pracy ok 5-7 h dziennie. (do uzg.)

Nasze wymagania

  • świetna znajomość języka polskiego, elokwencja, nienaganna dykcja i posługiwanie się słowem.

  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność

  • znajomość/zainteresowanie rynkiem nieruchomości

  • dobra znajomość topografii Warszawy

  • preferowane osoby z doświadczeniem w branży nieruchomości i call centre

To oferujemy

  • Wynagrodzenie powyżej średniej na podobnym stanowisku. Premie.

  • Zapewnione szkolenie i wsparcie na wysokim poziomie merytorycznym.

  • Praca w renomowanej firmie o najwyższych standardach.

  • Możliwy rozwój w ramach struktury firmy.

O nas

Centrum Inwestycji Mieszkaniowych VIVA INVEST

www.vivainvest.pl