Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Call Desk Agent

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-03-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     
    Call Desk Agent
    • Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full portfolio of products, solutions and services gives its customers a competitive advantage in the era of digital transformation. Approximately 156,000 Fujitsu people support customers in more than 100 countries. We use our experience and the power of ICT to shape the future of society with our customers.
    • Zakres obowiązków:
      • Rejestracja telefonicznych i pisemnych zgłoszeń klientów.
      • Telefoniczne wsparcie klienta.
      • Monitorowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń.
      • Monitorowanie SLA i KPI.
      • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
      • Aktualizacja bazy danych.
    • Wymagania:
      • Komunikatywność.
      • Dobra znajomość pakietu MS Office.
      • Gotowość do pracy pod dużą presją czasu.
      • Gotowość do pracy zmianowej.
      • Nastawienie na rozwój.
      • Dobra znajomość angielskiego (B2).
    • Mile widziane:
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
    • Oferujemy:
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • Pakiet socjalny zawierający prywatną opiekę medyczną.
      • Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym.
      • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy.
    [email protected]
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacyjnym prosimy o umieszczenie w aplikacji stosownej klauzuli zgody wg poniższego wzoru:

    Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-231), przy ul. Jutrzenki 137, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Call Desk Agent - Warsaw, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Niiejszym informujemy, że :
    • administratorem Państwa danych osobowych jest Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-211), przy ul. Jutrzenki 137;
    • kontakt z osobą realizującą w Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. zadania inspektora ochrony danych osobowych jest możliwy poprzez adres poczty elektronicznej: [email protected]) lub pisemnie na adres administratora danych z dopiskiem „inspektor ochrony danych osobowych”;
    • przetwarzanie danych osobowych w zakresie przekazanym w aplikacji odbywa się w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, natomiast podstawą prawną do ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.;
    • Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do innych podmiotów wchodzących w skład grupy Fujitsu Technology Solutions, z którymi Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. współpracuje w zakresie realizacji procesu rekrutacji.
    • Państwa dane osobowe mogą być przekazane do:
      • Izraela, na podstawie decyzji Komisji Europejskiej o stwierdzeniu odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
      • Japonii, z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń w postaci standardowych klauzul ochrony danych zatwierdzonych przez Komisję Europejską;
      • Posiadają Państwo prawo do uzyskania kopii danych przekazanych do państwa trzeciego na podstawie pisemnego wniosku skierowanego do Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.;
    • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od momentu złożenia aplikacji;
    • przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora:
    • dostępu;
    • sprostowania;
    • usunięcia.
    • ograniczenia przetwarzania;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    • przenoszenia danych do innego administratora danych osobowych;
    • wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
    • przysługuje Państwu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
    • przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, w przypadku uznania przez Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.;
    • podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
    • Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.