reklama

Praca campaign specialist, Warszawa

Mamy dla Ciebie 11 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    We are looking for a suitable candidate for a PR Specialist position to join the CEE&Nordic Huawei Consumer Business Group. The ideal candidate would be in charge of holistic PR communication management, including media relations and product...
    opublikowana: 4 lipca 2020
    • Warszawa
    Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in. Zarządzanie kampaniami w adserwerach Kontrola testów reklam na stronach wydawców Ścisła współpraca z media planerami Rozwiązywanie problemów z reklamami/tagami Poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarach...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Main responsibilities: Monitoring and analysing users experience and opinions based on social media data Executing regular business operation activities, e.g. reviewing user comments for applications of company, posting push messages to users for...
    opublikowana: 2 lipca 2020
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmował? Prowadzeniem projektów marketingowych w środowisku e-commerce z naciskiem na reklamę display dla największego sklepu z butami w tej części Europy (eobuwie) oraz dostępnego na 12 rynkach dynamicznie rosnącego sklepu z...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków Automatyzacja email marketingu Wysyłka kampanii mailingowych Analizowanie ruchu oraz zachowań klientów Optymalizacja ścieżki zakupowej oraz maksymalizacja konwersji Analiza efektywności i audyt akcji marketingowych i kampanii...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Będziesz odpowiedzialny za: tworzenie i aktualizowanie planu promocji i komunikacji z klientami Lotto.pl (Totalizator Sportowy), planowanie oraz koordynowanie promocji i komunikacji z podziałem na produkt, segment graczy, kanał komunikacji oraz...
    opublikowana: 30 czerwca 2020
    • Warszawa
    Scope of responsibilities: drive and manage all digital marketing campaigns across different channels; collaborate with marketing team members to exchange data observations, key learnings, and creative ideas; assist in analyzing and testing...
    opublikowana: 26 czerwca 2020
    • Sokołów (pow. pruszkowski)
    Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało: Zarządzanie kampaniami marketingowymi : Definiowanie i projektowanie kampanii wspierających lokalną strategię firmy, w celu generowania lidów, pozyskania klientów, utrzymania istniejących klientów,...
    opublikowana: 24 czerwca 2020
    • Warszawa
    KEY OBJECTIVES: Take care of the company's image Accelerate company development Generate and manage leads RESPONSIBILITIES: Develop and manage digital campaigns and tools to drive traffic and conversion Own and deliver B2B marketing campaigns...
    opublikowana: 23 czerwca 2020
    • Warszawa
    Main responsibilities: Responsible for the translation tasks and business operation tasks. Get translation tasks from department manager, translate documents, tags and banners from English to other languages, ensure all the documents delivered...
    opublikowana: 23 czerwca 2020
reklama