Oferta pracy

Campaign & Content Manager

Kan Sp. z o.o.O firmie

Kan Sp. z o.o.

Wiączyńska 8A

Łódź

TATUUM od prawie 20 lat ubiera kobiety i mężczyzn łącząc ponadczasową klasykę ze współczesnym modowym must-have. Efekt ten pomaga osiągnąć miks oryginalnych kolorów, nadruków, materiałów, faktur i sprawdzonych krojów. Kolekcje TATUUM cechuje elegancja złamana sportowym luzem i nowoczesne kroje w starannie dobranej jakości. Na DNA marki składają się naturalność, osobowość, prostota, jakość i komfort.
 
Nieważne czy masz 18 czy 60 lat.

Szukamy osób, które żyją z pasją, kochają modę 
oraz z optymizmem patrzą na świat.

Inspirowani pokoleniami poszukujemy osób 
cieszących się życiem i lubiących przebywać z ludźmi.
Dołącz do rodziny TATUUM i kreuj z nami świat pełen piękna, 
prawdziwych wartości i szczerych emocji, jako:
Campaign & Content Manager

OBOWIĄZKI:

  • Właściciel Kalendarza Komunikatów (element Kalendarza Marketingowego) marki na bazie strategii marki, ogólnych planów rocznych, planów Produktowych (tzw. Key pieces sprzedażowe oraz wizerunkowe).
  • Tworzenie estymacji oraz propozycji potrzeb contentowych do wszystkich touchpointów i kanałów, wynikających z Kalendarza Komunikacji (strona, social media, newslettery, kampania mediowa, POS).
  • Inicjowanie i współtworzenie briefów agencyjnych niezbędnych do terminowego realizowania potrzeb contentowych / komunikacyjnych które wspierają cele biznesowe marki.
  • Wsparcie a docelowo prowadzenie procesów przetargowych dla elementów kreatywnych, rekomendowanie twórców i rozwiązań. Negocjacje warunków biznesowych.
  • Realizacja sesji wizerunkowych. Realizacja lub koordynacja w ramach zespołu procesu powstawania sesji produktowych / lookbookowych wynikających Kalendarz Komunikacji, wspierających tzw. Product Stories.
  • Koordynacja w zakresie dostarczenia finalnego contentu do poszczególnych grup mediów.
  • Współuczestniczenie w procesie briefów, przetargów i KPI mediowych oraz pakietów specjalnych z Wydawcami. Prowadzenie aktualnej bazy możliwości wsparcia nośnikami na poziomie CH. Rekomendacja działań efektywnych kosztowo i optymalnych jakościowo.
  • Regularne podsumowania działań komunikacyjnych, przeglądy konkurencji, wnioski i rekomendacje na przyszłość.
  • Aktywne inicjowanie aktywacji i Projektów Specjalnych – wraz z ich osadzeniem w potrzebach biznesowych i realiach budżetowych.
  • Samodzielne prowadzenie wybranych Projektów Specjalnych, w tym projekty CSR.
  • Prowadzenie współpracy z Ambasadorami Marki i influencerami.
  • Stworzenie propozycji i budżetu optymalnych rocznych działań marki w zakresie PR i realizacja ustalonego planu w tym obszarze (nie więcej niż 15% czasu pracy).

WYMAGANIA:

  • Kreatywność
  • Bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne (copywritting), relacyjne.
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania samodzielnego projektem i jego bieżącego komunikowania wszystkim Kluczowym Relacjom.
  • Znajomość rynku mediowego, zasad zakupu mediów, umiejętności negocjacyjne.
  • Znajomość rynku modowego, trendów w komunikacji, wyczucie estetyczne

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pracę pełną wyzwań, przy ciekawych, ambitnych projektach,
  • Realny wpływ na wizerunek i komunikację marki,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji
  • Stabilność zatrudnienia
  • Swobodę w projektowaniu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • Prywatną opiekę medyczną (indywidualną lub rodzinną)
  • Kartę zniżkową na zakupy w sklepach Tatuum
  • Dodatkowe benefity: pakiet MultiSport, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji i portfolio.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy