Oferta pracy

Whoohoo

Category Manager

WhoohooO firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 15 paź 2020
  • Umowa o dzieło
  • Pełny etat
  • Menedżer
Whoohoo jest międzynarodowym ekspertem w zakresie rekrutacji i contractingu inżynierów, specjalistów i menedżerów.

Od 30 lat poszukujemy kandydatów głównie dla branży inżynieryjnej, finansowej, budowlanej, produkcyjnej, IT oraz BPO/SSC.

Whoohoo posiada obecnie 30 oddziałów, zlokalizowanych w 4 krajach i zatrudnia 4 000 osób. Wrocławski zespół Whoohoo Poland tworzy 11 konsultantów, posiadających duże doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i eksperckie. Z powodzeniem realizujemy projekty dla klientów na terenie całego kraju.

Firma o uznanej pozycji na rynku światowym, zajmująca się produkcją i dystrybucją szerokiej gamy brandowanych produktów spożywczych poszukuje ambitnej osoby na stanowisko:

Category Manager
Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków

  • samodzielne zarządzanie procesem w ramach powierzonej kategorii z obszaru żywność
    i napoje.
  • rozwijanie nowych produktów w celu generowania zysków firmy.
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami krajowymi i międzynarodowymi oraz proaktywne pozyskiwanie nowych dostawców.
  • negocjowanie warunków współpracy z dostawcami oraz stała praca nad maksymalizacją marży osiąganej na produktach firmy
  • koordynacja procesu produkcyjnego, współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz jakości w zakresie produktów firmy.
  • zarządzanie łańcuchem dostaw surowców, opakowań i towarów.
  • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
  • współpraca z innymi działami firmy

Profil idealnego kandydata:

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze zakupów produktów w branży FMCG
    zdobyte w sieci handlowej lub firmie najlepiej z branży żywność & napoje.
  • znajomości technik negocjacyjnych oraz umiejętności budowania
    i utrzymywania długofalowych relacji z dostawcami
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • praktyczna znajomość pakietu MS Excel
  • samodzielność oraz dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • pasja i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Dyspozycyjność (ok. 30% czasu pracy to wyjazdy w Polsce i zagraniczne do dostawców oraz na targi branżowe).

Jeśli tak jak my wierzysz, że najważniejsza jest satysfakcja i sukces naszych klientów, a partnerskie relacje przynoszą wspólne korzyści, będziesz idealnym kandydatem.

Nasza oferta:

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa +premia)
  • Pakiet świadczeń zdrowotnych i sportowych
  • Dynamiczna i pełna wyzwań praca, możliwość stałego rozwoju
  • Świetna kawa i widok z 28 piętra budynku Q22 w centrum Warszawy (obecnie praca zdalna)
  • Przyjazna, pozytywna atmosfera w dynamicznej organizacji
Administratorem danych pozyskanych w trakcie procesu rekrutacyjnego jest Whoohoo Poland sp. z o.o. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Przesłanie do nas zgłoszenia rekrutacyjnego będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo cofnięcia wyrażonej zgody. Pełną informacje o przetwarzaniu danych osobowych, znajdą Państwo na stronie www.whoohoo.plw zakładce Polityka Prywatności.

Firma o uznanej pozycji na rynku światowym, zajmująca się produkcją i dystrybucją szerokiej gamy brandowanych produktów spożywczych poszukuje ambitnej osoby na stanowisko:

Category Manager

Zakres obowiązków

  • samodzielne zarządzanie procesem w ramach powierzonej kategorii z obszaru żywność
    i napoje.
  • rozwijanie nowych produktów w celu generowania zysków firmy.
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami krajowymi i międzynarodowymi oraz proaktywne pozyskiwanie nowych dostawców.
  • negocjowanie warunków współpracy z dostawcami oraz stała praca nad maksymalizacją marży osiąganej na produktach firmy
  • koordynacja procesu produkcyjnego, współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz jakości w zakresie produktów firmy.
  • zarządzanie łańcuchem dostaw surowców, opakowań i towarów.
  • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
  • współpraca z innymi działami firmy

Profil idealnego kandydata:

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze zakupów produktów w branży FMCG
    zdobyte w sieci handlowej lub firmie najlepiej z branży żywność & napoje.
  • znajomości technik negocjacyjnych oraz umiejętności budowania
    i utrzymywania długofalowych relacji z dostawcami
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • praktyczna znajomość pakietu MS Excel
  • samodzielność oraz dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • pasja i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Dyspozycyjność (ok. 30% czasu pracy to wyjazdy w Polsce i zagraniczne do dostawców oraz na targi branżowe).

Jeśli tak jak my wierzysz, że najważniejsza jest satysfakcja i sukces naszych klientów, a partnerskie relacje przynoszą wspólne korzyści, będziesz idealnym kandydatem.

Nasza oferta:

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa +premia)
  • Pakiet świadczeń zdrowotnych i sportowych
  • Dynamiczna i pełna wyzwań praca, możliwość stałego rozwoju
  • Świetna kawa i widok z 28 piętra budynku Q22 w centrum Warszawy (obecnie praca zdalna)
  • Przyjazna, pozytywna atmosfera w dynamicznej organizacji

Ogłoszenie archiwalne