Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Category Manager

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • zakup produktów w wyznaczonej kategorii produktów,

  • opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju asortymentu,

  • bieżąca analiza cen rynkowych i trendów z danej kategorii,

  • zarządzanie polityką cenową podległej kategorii,

  • tworzenie planów promocji i działań marketingowych dla kategorii,

  • współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie tworzenia oferty produktowej dla klienta.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,

  • bardzo dobra znajomość rynku produktów spożywczych,

  • znajomość zagadnień organizacji placówek gastronomicznych,

  • doświadczenie na stanowisku Category Managera lub Kupca w zakresie produktów spożywczych,

  • umiejętność komunikowania się w języku niemieckim lub angielskim,

  • wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne,

  • umiejętność pracy w zespole i wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Office),

  • zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów oraz wyników w pracy.

Mile widziane

  • znajomość programu SAP.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy, laptop, smartfon,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,

  • kursy językowe,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych,

  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • dodatkowy urlop

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) - w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – CM_Centrala

[email protected]