background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Category Manager w Biurze Rozwoju Produktu i Customer Experience

Polskie Linie Lotnicze LOTO firmie

Polskie Linie Lotnicze LOT

Komitetu Obrony Robotników 43

Włochy

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju oraz bieżące zarządzanie jedną z kategorii dodatkowych przychodów LOT - sky bar na pokładzie (alkohole, przekąski, słodycze, napoje i inne) oraz wsparcie w zakresie sprzedaży pokładowej w systemie POS. W tym:
  • Tworzenie i realizacja planów zakupowych, budżetów sprzedażowych;
  • Zarządzanie ofertą, cenami, marżami;
  • Raportowanie i analizy - sprzedażowe, asortymentowe, cenowe, konkurencji;
  • Bieżąca współpraca z klientami wewnętrznymi (m.in. zespołami Produktu, Logistyki, Zakupów) oraz dostawcami;
  • Pozyskiwanie nowych dostawców;
  • Budowa i zarządzanie systemami motywacji sprzedawców (załóg);
  • Optymalizacja procesów sprzedażowych pod kątem audytowym
  • Wsparcie w zakresie POS

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze zarządzania kategorią 
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min B2
  • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Umiejętności analityczne oraz znajomość programów z rodziny MS Office. Mile widziana znajomość SAP
  • Doświadczenie w budowaniu efektywnych relacji z klientem
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne oraz współpracy w zespole
  • Mile widziana znajomość branży FMCG oraz zainteresowanie branżą lotniczą

To oferujemy

  • Mamy możliwość wdrażania własnych pomysłów – bezpośredni wpływ na doświadczenia milionów pasażerów największej polskiej linii lotniczej 
  • Nowoczesne metody pracy przy ciekawych, innowacyjnych projektach
  • Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze na połączenia LOT i wybrane linie lotnicze całego świata

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne

Polskie Linie Lotnicze LOT

W Biurze Rozwoju Produktu i Customer Experience codziennie spotykamy się z nowymi zadaniami. Inspiracje otaczają nas z każdej strony, dzięki czemu nie możemy narzekać na monotonność i nudę! Wyzwaniom nie ma końca:) Zobacz, które z nich staną się częścią Twojego życia zawodowego!

śledzenie trendów i nowych technologii z rynku lotniczego i sprawdzanie możliwości ich wdrożenia;

regularna analiza satysfakcji pasażera, raportów personelu pokładowego i innych zaangażowanych jednostek;

realizacja budżetów i działań marketingowych dotyczących współpracy z dostawcami;

wyciąganie wniosków i przekładanie ich na akcje mające na celu podnoszenie satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych

ścisła współpraca m.in. z Działem Zakupów, Logistyki, Sprzedaży i Biurem Floty.

Dział Sprzedaży Pokładowej i Lotniskowej

Dział Sprzedaży Pokładowej i Lotniskowej zajmuje się zarządzaniem i rozwojem oferty produktów płatnych dostępnych na pokładzie (m.in. LOT Sky Bar, Duty Free) oraz online (SHOP & MORE). 

Jeżeli lubisz pracę w środowisku lotniczym i chcesz mieć realny wpływ na produkt, który Pasażer otrzyma w wyniku Twojej pracy – dołącz do nas.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Category Manager w Biurze Rozwoju Produktu i Customer Experience, Komitetu Obrony Robotników 43, Włochy, Warszawa