background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Category Manager

yestersen sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

yestersen sp. z o.o.

Lekarska 5

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

Do naszego teamu produktowego szukamy Category Managera, który poprzez budowanie relacji z dostawcami, analizowanie sprzedaży i aktywne zarządzanie portfelem produktów będzie podnosić atrakcyjność oferty produktowej dla naszych klientów.

Do zadań Category Managera należeć będzie:

– budowanie relacji z dostawcami z Polski i zagranicy;

– koordynacja i nadzór nad wprowadzeniem nowej oferty produktowej do systemu e-commerce, w oparciu o wcześniej wynegocjowane warunki handlowe (marżowe, operacyjne i stylowe);

– bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji;

– bieżące oraz cykliczne pogłębione analizowanie wyników współpracy z obecnymi dostawcami;

– pogłębianie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi;

– aktywne zarządzanie portfelem dostawców poprzez koordynowanie akcji promocyjnych, budowanie współpracy opartej na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu;

– samodzielne planowanie pracy i bieżące raportowanie podjętych działań w systemie CRM;

– bliska współpraca i wspieranie działu marketingu, e-commerce, offline i zaopatrzenia.

Nasze wymagania

  • znajomość branży home&living (preferowane w e-commerce);
  • doświadczenie i lekkość w nawiązywaniu i pogłębianiu relacji B2B;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • samodzielność i umiejętność planowania działań w celu osiągnięcia zamierzonego celu;
  • znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową.

To oferujemy

  • rolę pełną wyzwań w firmie będącej liderem kategorii vintage i premium
  • pracę z najlepszymi globalnymi markami home&living
  • preferowaną przez Ciebie formę umowy;
  • dużą samodzielność w kompetentnym i przyjaznym zespole;
  • przyjazną atmosferę pracy w kamienicy w Śródmieściu: z muzyką z gramofonu, w pełni wyposażoną kuchnią i doskonałą kawą przelewową, (w trakcie pandemii możliwość pracy zdalnej)
  • zniżki pracownicze na nasze produkty
  • prywatną opiekę medyczną

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi

yestersen sp. z o.o.

yestersen to największy w Polsce marketplace z unikalnym wyborem mebli i dodatków od wiodących marek wnętrzarskich, sklepów vintage i antykwariatów. Działamy od 2015 r. prowadząc sprzedaż online i stacjonarną. Zaufało nam już ponad 15 tys. estetów, którzy znaleźli u nas dziesiątki tysięcy wyjątkowych przedmiotów dla swoich wnętrz.

Informacje praktyczne:

  • przyjmujemy zgłoszenia i na bieżąco kontaktujemy się z wybranymi kandydatami;
  • klikając w przycisk aplikowania wyślij CV i napisz dlaczego chcesz z nami pracować;
  • start: możliwe najszybciej, ale jak trzeba będzie to poczekamy.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Category Manager, Lekarska 5, Warszawa