Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Category Manager

yestersen sp. z o.o.O firmie

  • Lekarska 5, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

yestersen sp. z o.o.

Lekarska 5

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Do naszego teamu produktowego szukamy Category Managera, który poprzez budowanie relacji z dostawcami, analizowanie sprzedaży i aktywne zarządzanie portfelem produktów będzie podnosić atrakcyjność oferty produktowej dla naszych klientów.

Do zadań Category Managera należeć będzie:

– budowanie relacji z dostawcami z Polski i zagranicy;

– koordynacja i nadzór nad wprowadzeniem nowej oferty produktowej do systemu e-commerce, w oparciu o wcześniej wynegocjowane warunki handlowe (marżowe, operacyjne i stylowe);

– bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji;

– bieżące oraz cykliczne pogłębione analizowanie wyników współpracy z obecnymi dostawcami;

– pogłębianie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi;

– aktywne zarządzanie portfelem dostawców poprzez koordynowanie akcji promocyjnych, budowanie współpracy opartej na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu;

– samodzielne planowanie pracy i bieżące raportowanie podjętych działań w systemie CRM;

– bliska współpraca i wspieranie działu marketingu, e-commerce, offline i zaopatrzenia.

Nasze wymagania

  • znajomość branży home&living (preferowane w e-commerce);

  • doświadczenie i lekkość w nawiązywaniu i pogłębianiu relacji B2B;

  • zdolność analitycznego myślenia;

  • samodzielność i umiejętność planowania działań w celu osiągnięcia zamierzonego celu;

  • znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową.

To oferujemy

  • rolę pełną wyzwań w firmie będącej liderem kategorii vintage i premium

  • pracę z najlepszymi globalnymi markami home&living

  • preferowaną przez Ciebie formę umowy;

  • dużą samodzielność w kompetentnym i przyjaznym zespole;

  • przyjazną atmosferę pracy w kamienicy w Śródmieściu: z muzyką z gramofonu, w pełni wyposażoną kuchnią i doskonałą kawą przelewową, (w trakcie pandemii możliwość pracy zdalnej)

  • zniżki pracownicze na nasze produkty

  • prywatną opiekę medyczną

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

yestersen sp. z o.o.

yestersen to największy w Polsce marketplace z unikalnym wyborem mebli i dodatków od wiodących marek wnętrzarskich, sklepów vintage i antykwariatów. Działamy od 2015 r. prowadząc sprzedaż online i stacjonarną. Zaufało nam już ponad 15 tys. estetów, którzy znaleźli u nas dziesiątki tysięcy wyjątkowych przedmiotów dla swoich wnętrz.

Przewiń do profilu firmy

Informacje praktyczne:

  • przyjmujemy zgłoszenia i na bieżąco kontaktujemy się z wybranymi kandydatami;

  • klikając w przycisk aplikowania wyślij CV i napisz dlaczego chcesz z nami pracować;

  • start: możliwe najszybciej, ale jak trzeba będzie to poczekamy.