Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Category Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-04-18

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Komfort Home jest właścicielem marki Komfort Łazienki należącej do grupy kapitałowej, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food Polska, Synthos, Cersanit, Homla i inne.

    Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach.

    Category Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Jakie zadania staną przed naszym pracownikiem?

    • Współtworzenie i realizacja strategii wybranej grupy produktowej.
    • Kreowanie struktury asortymentowej wybranej kategorii w oparciu o przeprowadzone analizy.
    • Wdrażanie działań wspomagających zarządzanie grupą produktową.
    • Bieżące monitorowanie rynku, wyników sprzedaży i marży w ramach oferty sieci salonów.
    • Realizacja szczegółowych planów dla wybranej kategorii.
    • Realizowanie polityki cenowo - marżowej w sieci salonów.
    • Monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych, preferencji klientów oraz działań konkurencji.

    Jakie cechy i umiejętności ma nasz przyszły pracownik?

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania kategorią / zakupami (mile widziane sieci DIY).
    • Znajomość rynku wyposażenia łazienek.
    • Umiejętność zarządzania portfelem produktowym.
    • Bardzo dobra organizacja pracy i wysoka orientacja na cel.
    • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji.
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca realizację zadań.
    • Wysokie zdolności analityczne.
    • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych.
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

    Jak my dbamy o pracowników?

    • Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę.
    • Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy.
    • Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia.
    • Wspieramy poprzez współpracę przy budowaniu naszej firmy.
    • Monitorujemy rozwój i wspieramy go – poprzez spotkania, konferencje itp.
    • Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki.
    • Najlepszym przedstawiamy opcje awansu.
    • Oferujemy dostęp do benefitów na preferencyjnych warunkach (m.in.: opieka medyczna, pakiety sportowe OK System, ubezpieczenie na życie).
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Zapraszamy również na naszą stronę: www.komfortlazienki.pl/kariera, gdzie znajdziecie Państwo pełną ofertę aktualnych procesów rekrutacyjnych.
     
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

    Prosimy o dopisanie w CV klauzuli ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich  danych osobowych dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych 
    (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”. 
     
    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Komfort Home Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy Al. Solidarności 36.  Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

    Administratorem Danych jest Komfort Home sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, ul. al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Kielcach, X Wydział Gospodarczy pod nr KRS 571559.

    Dane osobowe będą udostępniane pracownikom i podmiotom biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które: 

    a. są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa lub

    b. świadczą na rzecz Administratora usługi wymagające uzyskania dostępu do danych lub

    c. są objęte zakresem powyższej zgody.

    Dane osobowe będą przechowywane przez okres 36 miesięcy licząc od końca roku, w którym Administrator zakończył proces rekrutacji.

    Ma Pan/Pani prawo do:

    a. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

    c. przenoszenia danych,

    d. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,

    e. wniesienia skargi do organu;

    W celu realizacji w/w praw należy wysłać maila na adres: [email protected] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.