Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Category Manager

Selsey Sp. z o.o.

  • Fabryczna 6, Fabryczna, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Selsey Sp. z o.o.

Fabryczna 6

Fabryczna

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za zarządzanie wybraną kategorią produktów w sklepie internetowym, w tym za informacje magazynowo/księgowe o produktach

  • realizacja celów strategicznych oraz planów sprzedażowych dla kategorii - w tym obrót, marża, rotacja, stok

  • realizacja strategii cenowej i promocyjnej w ramach podległej kategorii produktów

  • rozwój bieżącej współpracy z dostawcami w kraju i zagranicą, a także pozyskiwanie nowych dostawców

  • selekcja nowych marek/produktów w oparciu o stworzony plan rozwoju kategorii

  • negocjacje warunków handlowych z dostawcami/producentami

  • zagwarantowanie odpowiedniej dostępności towaru na produktach przy współpracy z dostawcą

  • efektywne zarządzanie stokiem magazynowym, w tym zamówienia na magazyn

  • współpraca z działem IT w zakresie integracji stoków/zamówień/faktur z dostawcami

  • regularna animacja sprzedaży dzięki współpracy z działem e-commerce i marketing

  • analiza i selekcja top produktów do kampanii promocyjnych

  • udział w procesie rozwoju produktów dla marek własnych, współpraca z zespołem odpowiedzialnym za tworzenie produktu

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem kupców, asystentów, specjalistów

Nasze wymagania

  • min. 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kategorią w e-commerce oraz zakupami w jednej z kategorii: meble do domu, dekoracje, oświetlenie, tekstylia, meble ogrodowe, opcjonalnie moda

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację w międzynarodowym środowisku

  • znajomość trendów rynkowych w stopniu pozwalającym na zbudowanie kompleksowej oferty w zakresie danego segmentu rynku

  • znajomość kluczowych wskaźników sprzedażowych i umiejętność wyciągania wniosków

  • umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych

  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Power Point ze szczególnym naciskiem na Ms Excel)

  • wysoka umiejętność ustalania priorytetów i orientacja na wyniki

To oferujemy

  • Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę

  • Alternatywnie opcja pracy hybrydowej lub stacjonarnej w komfortowym, nowoczesnym, klimatyzowanym biurowcu w dobrze skomunikowanej lokalizacji

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość zakupu produktów ze sklepu Selsey na preferencyjnych warunkach, rabaty w Cafe Selsey )

  • Darmowy parking

  • Wygodne i inspirujące miejsce pracy

  • Nielimitowany dostęp do kawy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Selsey Sp. z o.o.

Nasza firma cały czas poszerza swoją działalność lokalnie, jak i poza granicami Polski. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Dlatego też robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi pracownicy czuli się u nas szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy, swobodę oraz partnerskie relacje. Lubimy trampki, ale nosimy też lakierki. Wybieramy kreatywność od sztywnych procedur. Jesteśmy otwartymi ludźmi z wieloma pasjami. Stawiamy na chęć rozwoju, elastyczność i nieszablonowe myślenie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł zostanie wysłuchany - dobrze trafiłeś.

Przewiń do profilu firmy