dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Category Manager
Selsey Sp. z o.o.
- Fabryczna 6, Fabryczna, WrocławWrocław, dolnośląskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- menedżer
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
Selsey Sp. z o.o.
Fabryczna 6
Fabryczna
Wrocław
Twój zakres obowiązków
odpowiedzialność za zarządzanie wybraną kategorią produktów w sklepie internetowym, w tym za informacje magazynowo/księgowe o produktach
realizacja celów strategicznych oraz planów sprzedażowych dla kategorii - w tym obrót, marża, rotacja, stok
realizacja strategii cenowej i promocyjnej w ramach podległej kategorii produktów
rozwój bieżącej współpracy z dostawcami w kraju i zagranicą, a także pozyskiwanie nowych dostawców
selekcja nowych marek/produktów w oparciu o stworzony plan rozwoju kategorii
negocjacje warunków handlowych z dostawcami/producentami
zagwarantowanie odpowiedniej dostępności towaru na produktach przy współpracy z dostawcą
efektywne zarządzanie stokiem magazynowym, w tym zamówienia na magazyn
współpraca z działem IT w zakresie integracji stoków/zamówień/faktur z dostawcami
regularna animacja sprzedaży dzięki współpracy z działem e-commerce i marketing
analiza i selekcja top produktów do kampanii promocyjnych
udział w procesie rozwoju produktów dla marek własnych, współpraca z zespołem odpowiedzialnym za tworzenie produktu
zarządzanie kilkuosobowym zespołem kupców, asystentów, specjalistów
Nasze wymagania
min. 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kategorią w e-commerce oraz zakupami w jednej z kategorii: meble do domu, dekoracje, oświetlenie, tekstylia, meble ogrodowe, opcjonalnie moda
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
znajomość trendów rynkowych w stopniu pozwalającym na zbudowanie kompleksowej oferty w zakresie danego segmentu rynku
znajomość kluczowych wskaźników sprzedażowych i umiejętność wyciągania wniosków
umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych
bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Power Point ze szczególnym naciskiem na Ms Excel)
wysoka umiejętność ustalania priorytetów i orientacja na wyniki
To oferujemy
Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę
Alternatywnie opcja pracy hybrydowej lub stacjonarnej w komfortowym, nowoczesnym, klimatyzowanym biurowcu w dobrze skomunikowanej lokalizacji
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość zakupu produktów ze sklepu Selsey na preferencyjnych warunkach, rabaty w Cafe Selsey )
Darmowy parking
Wygodne i inspirujące miejsce pracy
Nielimitowany dostęp do kawy
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
parking dla pracowników
inicjatywy dobroczynne
Selsey Sp. z o.o.
Nasza firma cały czas poszerza swoją działalność lokalnie, jak i poza granicami Polski. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Dlatego też robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi pracownicy czuli się u nas szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy, swobodę oraz partnerskie relacje. Lubimy trampki, ale nosimy też lakierki. Wybieramy kreatywność od sztywnych procedur. Jesteśmy otwartymi ludźmi z wieloma pasjami. Stawiamy na chęć rozwoju, elastyczność i nieszablonowe myślenie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł zostanie wysłuchany - dobrze trafiłeś.