Oferta pracy

Central & Eastern Europe Material Planning & Traffic Scheduling Manager

Faurecia Automotive Polska S.A.

  • Wałbrzych

    Wałbrzych, Lower Silesia
  • offer expired over a month ago
  • contract of employment
  • full-time
  • manager / supervisor, team manager
  • hybrid work
  • remote recruitment

Your responsibilities

  • Main task: Leading the Central & Eastern Europe Material Planning & Traffic Scheduling team (> 20 FTE) supporting Faurecia plants in this part of Europe

  • Procurement planning and execution processes outsourced by the plants to the platform

  • All the transportations operations for production parts requested inside the region of the platform

  • Ensure day to day traffic business activities: Procurement plan translated into Transportation plan according to the supplier sourcing and Transport strategy defined, monitor the execution of these plans and manage any deviations ( Vs standard, vs strategy, vs SLA)

  • Measure supplier performance, collaborate with Purchasing and the Plants to define corrective actions and improvement plans, participate to suppliers’ evaluations and panel selections with Purchasing organization

  • Define and document an end-to-end standard process for the management of centralized procurement, including a clear split of responsibilities between the plants and the platform and clear pre-requisites for material planning and Traffic scheduling centralization

  • Support and control the plants/flows in scope to ensure adherence to plants standard processes involved into transportation and procurement processes

  • Take full ownership/accountability for the centralized material planning activities,

  • Maintain constant communication with the plants (Plant Manager, PC&L Manager, Master Scheduler) and the divisions (Operations Directors, PC&L Directors, Purchasing Director) to ensure full alignment on strategy and execution

  • Propose a midterm business plan (Strategic Plan) for the shared service activities: target flows, P&L, staffing needs

  • Organize the reporting of the costs of the platform Share Service and the re-invoicing process to the Plants/Divisions to their usage

  • Ensure adherence to department budget (hours/ travel costs/ investments/ workload)

  • Team Management (Leadership/Support/Assessment/Development)

Our requirements

  • Master's degree in industrial or supply-chain management

  • Multi-functional & Multi-cultural communication, overseas experience a plus

  • Experience in operations, in procurement/transportation management, eventually not related to automotive industry

  • SAP knowledge and especially MM and PP and TMS modules appreciated

  • Ideally tri-lingual (English + two other languages)

  • Customer orientation / Leadership / Team spirit / Autonomy / Openness to new ideas

  • Open for frequent business travels (50%)

  • Benefits

  • sharing the costs of sports activities

  • private medical care

  • sharing the costs of foreign language classes

  • sharing the costs of professional training & courses

  • life insurance

  • corporate car available for private use

  • retirement pension plan

  • parking space for employees

  • extra social benefits

  • sharing the costs of tickets to the movies, theater

  • holiday funds

  • christmas gifts

  • system bonusowy

Co musisz wiedzieć o Organizacji Transportowej Faurecii w Grójcu?

Twoje potencjalne stanowisko mieści się w jednostce centralnej w Organizacji Transportowej.

Nasza lokalizacja i kilka słów o Cross-dockach

Zespoły specjalistów zlokalizowane w dwóch strategicznych europejskich krajach (Polska i Portugalia) odpowiadają za outsourcing procesów zarządzania łańcuchem dostaw - od dostawców do zakładów produkcyjnych Faurecia w Europie. Dzięki sieci połączonych ze sobą cross-docków jesteśmy w stanie efektywnie i szybko przemieszczać komponenty na terenie całej Unii Europejskiej. Przy tak dużej ilości towarów przechodzących przez magazyny, niezbędne jest wsparcie nowoczesnego oprogramowania logistycznego. Cross Dock Management System pozwala skutecznie śledzić aktualne położenie palet oraz informować o potencjalnych zakłóceniach w procesie. Standaryzacja i chęć ciągłego doskonalenia sprawia, że procesy magazynowe stają się coraz bardziej wydajne.

Jakie kraje wspieramy?

Zespół Tradingu, działający na zasadzie pośrednika handlowego, wspiera wymianę pomiędzy europejskimi producentami komponentów a fabrykami Faurecii poza strefą Schengen zlokalizowane w takich krajach jak Rosja, Maroko, Tunezja, Chiny i Ameryka Łacińska. Dwa centra dystrybucyjne zlokalizowane w Polsce to punkty konsolidacji kontenerów opuszczających Europę. Dzięki takiemu rozwiązaniu, obsługa celna transportów do zakładów poza strefą Schengen jest łatwiejsza i mniej kapitałochłonna.

Oprócz zespołów zlokalizowanych w Europie organizacja posiada również oddziały w Chinach, Rosji i na dwóch kontynentach amerykańskich, gdzie wykorzystanie standardów know-how pozwala optymalizować zarządzanie w kompleksowym środowisku Automotive. Specjalnie powołane zespoły, które stosują holistyczne podejście i wspierają digitalizacje procesów, zapewniają ciągły rozwój i łatwiejszą organizację w skali globalnej.

Nasze systemy

System śledzenia przesyłek Shippeo, dający dostęp do bieżących informacji o aktualnym statusie dostawy, a także system WAKEO Track&Trace nadzorujący przesyłki interkontynentalne organizowane drogą morską pozwala wyeliminować zakłócenia występujące w przepływie informacji od źródła do ostatecznego odbiorcy. Systemy TMS: TEO, oPhone ułatwiają płynną współpracę między działem logistyki, finansów oraz dostawcami usług transportowych z całego świata.

Faurecia Automotive Polska S.A.

Faurecia jako Lider w branży technologii motoryzacyjnej, inspiruje przyszłość mobilności!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy w pierwszej dziesiątce światowych dostawców branży motoryzacyjnej.

W czym się specjalizujemy?

Zajmujemy się projektowaniem i produkcją elementów wyposażenia samochodowego w czterech kluczowych dziedzinach: technologiach kontroli emisji spalin, fotelach samochodowych, wnętrzach samochodowych, rozwiązaniach IT.

W jakich krajach działamy?

Działamy w 37 krajach, gdzie liczba zakładów produkcyjnych osiągnęła już 248! Z dumą chwalimy się także 39 ośrodkami badawczo-rozwojowymi i załogą blisko 100 tysięcy Faurecian. W Polsce rozwinęliśmy 9 fabryk, które znajdują się w Grójcu, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach.

Ale to nie wszystko, bo mamy jeszcze: Centrum Badawczo-Rozwojowe, Finansowe Centrum Usług Wspólnych i Platformę Transportowo-Logistyczną.

Kierujemy się przyszłością!

Poznajmy się lepiej! www.faurecia-polska.pl, www.karierafaurecia.pl

Scroll to the company’s profile