CFO / Dyrektor Finansowy

TAR HEEL CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 30 lip 2020
  • Pełny etat
  • Dyrektor
TAR HEEL CAPITAL jest wiodącą polską firmą w branży private equity”, który pomaga firmom osiągnąć pozycje liderów rynku, a inwestorom zapewnia ponadprzeciętne stopy zwrotu. Jesteśmy partnerem dla przedsiębiorców szukających kapitału, który przyśpieszy rozwój biznesu, dla właścicieli planujących sprzedaż swojej firmy, dla menadżerów chcących zostać wspólnikami w biznesie oraz dla kandydatów chcących rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym zespole inwestycyjnym.
 
Wybrane inwestycje Tar Heel Capital to między innym firmy: Rockfin, Aludesign, ELPLC, Flavourtec.
 
W związku z dynamicznym rozwojem do spółek produkcyjnych z naszego portfela poszukujemy kandydatów na stanowisko:
CFO/Dyrektora Finansowego
miejsce pracy: Gdańsk/Warszawa
Miejsce pracy: Gdańsk

Główne zadania na tym stanowisku będą obejmowały:

  • zarządzanie kapitałem obrotowym i jego optymalizacja
  • aktywny udział w tworzeniu strategii operacyjno-inwestycyjnej firmy
  • nadzór nad systemem rachunkowości, sprawozdawczości zarządczej oraz odpowiedzialność za P&L
  • samodzielne tworzenie, kontrola i raportowanie budżetów firmy, prognoz, planów i analiz finansowych
  • nadzór nad rozliczeniami podatkowymi i sprawozdawczością
  • analiza rentowności i wskaźników finansowych firmy
  • optymalizowanie struktury kosztów stałych
  • zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
  • współpraca z zewnętrznymi interesariuszami tj. bankami, firmami ubezpieczeniowymi, organami podatkowymi, biegłymi rewidentami itp.
  • wsparcie Zarządu w zakresie zagadnień finansowo-ekonomicznych oraz rynkowych,
  • raportowanie do Zarządu i do funduszu inwestycyjnego

Od kandydatów oczekujemy następujących kompetencji i kwalifikacji:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, ekonomia),
  • minimum 10-cio letniego doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami, kontrolingiem finansowym, w szczególności jako członek zarządu
  • doświadczenia zawodowego w firmach z branż produkcyjnych szczególnie produkcji maszyn i urządzeń i/lub dóbr inwestycyjnych,
  • doświadczenia, popartego sukcesami, w negocjacjach z instytucjami finansowymi
  • gruntownej wiedzy z obszaru zarządzania finansami, rachunkowości oraz raportowania finansowego i zarządczego, włączając w to konsolidację
  • doświadczenia w obszarze prowadzenia analiz finansowych i przygotowywania budżetów
  • znajomości przepisów podatkowych i standardów rachunkowości polskiej
  • doświadczenia w mapowaniu i wdrażaniu procesów finansowych i księgowych
  • doświadczenia umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołem
  • bardzo dobrych umiejętności analitycznych i numerycznych,
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacji interpersonalnej
  • doświadczenia w roli menadżera i kompetencji przywódczych
  • proaktywnego podejścia do wyzwań i umiejętność zarządzania zmianą,
  • umiejętności strategicznego myślenia,
  • biegłej znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • obsługi programów MS Office w tym MS Excel

Oferujemy:

  • pracę w szybko rozwijającej się organizacji, o dużej renomie i rozpoznawalności branżowej, znajdującej się w portfelu Private Equity Fund,
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w międzynarodowej dynamicznie rosnącej organizacji
  • bardzo duże możliwości rozwoju i wzrostu wraz ze zwiększaniem skali działania biznesu
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji  wraz z klauzą klikając w przycisk aplikowania.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tar Heel Capital w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy sie z wybranymi kandydatami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
TAR HEEL CAPITAL jest wiodącą polską firmą w branży private equity”, który pomaga firmom osiągnąć pozycje liderów rynku, a inwestorom zapewnia ponadprzeciętne stopy zwrotu. Jesteśmy partnerem dla przedsiębiorców szukających kapitału, który przyśpieszy rozwój biznesu, dla właścicieli planujących sprzedaż swojej firmy, dla menadżerów chcących zostać wspólnikami w biznesie oraz dla kandydatów chcących rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym zespole inwestycyjnym.
 
Wybrane inwestycje Tar Heel Capital to między innym firmy: Rockfin, Aludesign, ELPLC, Flavourtec.
 
W związku z dynamicznym rozwojem do spółek produkcyjnych z naszego portfela poszukujemy kandydatów na stanowisko:
CFO/Dyrektora Finansowego
miejsce pracy: Gdańsk/Warszawa

Główne zadania na tym stanowisku będą obejmowały:

  • zarządzanie kapitałem obrotowym i jego optymalizacja
  • aktywny udział w tworzeniu strategii operacyjno-inwestycyjnej firmy
  • nadzór nad systemem rachunkowości, sprawozdawczości zarządczej oraz odpowiedzialność za P&L
  • samodzielne tworzenie, kontrola i raportowanie budżetów firmy, prognoz, planów i analiz finansowych
  • nadzór nad rozliczeniami podatkowymi i sprawozdawczością
  • analiza rentowności i wskaźników finansowych firmy
  • optymalizowanie struktury kosztów stałych
  • zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
  • współpraca z zewnętrznymi interesariuszami tj. bankami, firmami ubezpieczeniowymi, organami podatkowymi, biegłymi rewidentami itp.
  • wsparcie Zarządu w zakresie zagadnień finansowo-ekonomicznych oraz rynkowych,
  • raportowanie do Zarządu i do funduszu inwestycyjnego

Od kandydatów oczekujemy następujących kompetencji i kwalifikacji:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, ekonomia),
  • minimum 10-cio letniego doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami, kontrolingiem finansowym, w szczególności jako członek zarządu
  • doświadczenia zawodowego w firmach z branż produkcyjnych szczególnie produkcji maszyn i urządzeń i/lub dóbr inwestycyjnych,
  • doświadczenia, popartego sukcesami, w negocjacjach z instytucjami finansowymi
  • gruntownej wiedzy z obszaru zarządzania finansami, rachunkowości oraz raportowania finansowego i zarządczego, włączając w to konsolidację
  • doświadczenia w obszarze prowadzenia analiz finansowych i przygotowywania budżetów
  • znajomości przepisów podatkowych i standardów rachunkowości polskiej
  • doświadczenia w mapowaniu i wdrażaniu procesów finansowych i księgowych
  • doświadczenia umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołem
  • bardzo dobrych umiejętności analitycznych i numerycznych,
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacji interpersonalnej
  • doświadczenia w roli menadżera i kompetencji przywódczych
  • proaktywnego podejścia do wyzwań i umiejętność zarządzania zmianą,
  • umiejętności strategicznego myślenia,
  • biegłej znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • obsługi programów MS Office w tym MS Excel

Oferujemy:

  • pracę w szybko rozwijającej się organizacji, o dużej renomie i rozpoznawalności branżowej, znajdującej się w portfelu Private Equity Fund,
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w międzynarodowej dynamicznie rosnącej organizacji
  • bardzo duże możliwości rozwoju i wzrostu wraz ze zwiększaniem skali działania biznesu
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji  wraz z klauzą klikając w przycisk aplikowania.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tar Heel Capital w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy sie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne