Ta oferta pracy jest nieaktualna od 233 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Channel Sales Manager

  • wielkopolskie
  • Kierownik
  • 22.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, będącą dystrybutorem sprzętu AIDC oraz Autoryzowanym Centrum Serwisowym wiodących marek w branży urządzeń mobilnych. Jako producent rozwiązania dedykowanego m.in. dla transportu publicznego specjalizujemy się również w technologicznych wdrożeniach optymalizujących pracę człowieka. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na wyżej wymienione stanowisko.

    OPIS STANOWISKA

    • Aktywne rozwijanie kanałów sprzedaży;
    • Obsługa klientów firmy w zakresie technicznego wsparcia przedsprzedażowego (dotyczącego sprzedaży usług i produktów Firmy);
    • Kontaktowanie się i negocjowanie cen zakupu z kluczowymi dostawcami firmy znajdującymi się poza Polską, w szczególności w Korei;
    • Kontaktowanie się z dostawcami firmy w zakresie dotyczącym pomocy w strategii i polityce sprzedażowej;
    • Prowadzenie raportów projektów (Forecast) z dostawcami firmy;
    • Uzgadnianie planów marketingowych z dostawcami;
    • Obsługa systemu wsparcia i zarządzania sprzedażą (CRM);
    • Aktywne i twórcze uczestniczenie w innowacyjnych projektach (R&D) realizowanych przez Pracodawcę;
    • Wykonywanie czynności zmierzających do zawarcia pomiędzy Pracodawcą a poszczególnymi Klientami umów sprzedaży, umów partnerskich lub innych umów cywilnoprawnych;
    • Wsparcie merytoryczne autoryzowanych partnerów;
    • Możliwa praca zdalna; osoby zamieszkujące poza siedzibą firmy (np. osoby z Warszawy) będę zobowiązane, co najmniej raz na 2 tygodnie, do uczestnictwa spotkaniach zespołu.

    WYMAGANIA

    • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym;
    • Minimum 3-letnie doświadczenie ciągłej pracy w branży AUTO-ID (automatycznej identyfikacji) związanej ze sprzedażą urządzeń mobilnych w sektorach: logistyka, retail, transport, FMCG (doświadczenie 5-letnie będzie dodatkowym atutem);
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne posługiwanie się językiem w mowie i w piśmie (minimum B2);
    • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
    • Umiejętność analitycznego myślenia;
    • Prawo jazdy kat. B.


    MILE WIDZIANE

    • Doświadczenie w pracy z sektorem public;
    • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych.

    OFERUJEMY

    • Umowę o pracę (umowa na czas nieokreślony po trzymiesięcznym okresie próbnym);
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
    • Możliwość udziału w krajowych i międzynarodowych szkoleniach;
    • Elastyczne godziny pracy;
    • Nowoczesne i profesjonalne stanowisko pracy;
    • Nowy klimatyzowany biurowiec znajdujący się w jednym z technologicznych parków Poznania.

    Do aplikacji należy załączyć CV

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).